شاید اونا بیشتر از شما به پولشون نیاز داشته باشن ولی روشون نشه بهتون بگن
به هم دیگه احترام بزاریم🙏 و همیشه یادمون باشه قضاوت فقط مال استا کریمه اگر کسی قضاوت کردیم دور گردون اینقدر میچرخه تا مارو تو موقعیت اون شخص قرار بده❤🙏
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
برای ابراز عشق به مردم مجبور نیستید هر فردی را که میبینید ببوسید، برای عشق ورزیدن به دیگران لازم نیست یک کاسه برنج به آنها بدهید! "عشق ورزیدن" یعنی دربارهی دیگران کمتر قضاوت کردن ،و دادن این اجازه به آنها که آنطور که دوست دارند زندگی کنند و بدون انتقادِ ما آن کسی باشند که هستند...🥰
درسته ولی خب شاید تا چندسال دیگه نتونیم ماشین بخریم اخه
بله عزیزم میدوونم من جای شما نیسم ولی شاید اگه الان براخودم این اتفاق می افتاد این کارو میکردم چون دوسندارم پشتم حرفی باشه یا روی سرم منتی ایشالا که درست میشه ❤️