2777
2789
عنوان

کنکوریا بیان

425 بازدید | 42 پست

بچه ها من دانشجوی داروسازیم و یه مدت تو قلم چی به عنوان مشاور ویژه فعالیت کردم

اگه سوالی دارین خوشحال میشم کمکتون کنم

راجب درسا یا حس خستگی وقت درس خوندن یا هرچیزییییی که میخواید 

اگه نخواستین کسی ببینه خصوصی پیام بدین

اینجا به همدیگه انرژی مثبت بدین    

یک عدد دانشجوی داروسازی هستم   

وقتی ادم موقع درس خوابش میگیره باید چیکار کنه؟

مادرم فوت کرد میشه براش  فاتحه یا صلوات بفرستین🤍 لباس ها جنسیت ندارن انقد همچیو مردونه زنونه نکنین/ارایش و دامن مختص زنا نیست/ استایل اسپورتو موی کوتاه مختص به مردا نیست / یه مرد میتونه به رنگ صورتی علاقه داشته باشه و یه زن میتونه به تعمیر وسایل علاقه داشته باشه. لطفا عقایدتونو درست کنید یا حداقل به دیگران توهین نکنید.

من تازه امروز شروع کردم از صفر بخونم امیدی هست به رشته مهم نیس چه رشته ای شهر خودم قبول بشم؟😬😬😬

مهربونی ایدز نداره...........تا میتونید بکنید...🤗🤓(عمیق تر کردن امر به معرف و نهی از منکر در باب مهربونی به درخاست دوستان بود😜😎)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وقتی ادم موقع درس خوابش میگیره باید چیکار کنه؟

اول اینکه خوابتو تنظیم کن..اینجوری نباشه یه روز 8 ساعت بخابی یه روز 10 ساعت

رو یه ساعت تنظیمش کن ... و بدون ساعات مطالعه مفیدت تو چه تایمیه

من به شخصه صبح و شب بهتر میتونستم مطالعه کنم تا ظهر و عصر 

صبحا حداقل 10 دقیقه ورزش کن 

ورزشایی مثل طناب زدن خیلی کمک میکنه یا دویدن

اگه بتونی قهوه بخوری هم خوبه وله مصرف زیاد کافئین عوارض داره همون ورزشو انتخاب کن و صبحانه کامل بخور


یک عدد دانشجوی داروسازی هستم   
من تازه امروز شروع کردم از صفر بخونم امیدی هست به رشته مهم نیس چه رشته ای شهر خودم قبول بشم؟😬😬😬

البته که هست عزیزم هیچوقت ناامید نشو .. روزانه بالای 14 بتونی بخونی عالیه 

فردا یه تاپیک میزارم مباحث پرتکرارو براتون مینویسم

تو رشتت چیه؟

یک عدد دانشجوی داروسازی هستم   
اول اینکه خوابتو تنظیم کن..اینجوری نباشه یه روز 8 ساعت بخابی یه روز 10 ساعت رو یه ساعت تنظیمش کن .. ...

اها خیلی ممنون عزیزم

مادرم فوت کرد میشه براش  فاتحه یا صلوات بفرستین🤍 لباس ها جنسیت ندارن انقد همچیو مردونه زنونه نکنین/ارایش و دامن مختص زنا نیست/ استایل اسپورتو موی کوتاه مختص به مردا نیست / یه مرد میتونه به رنگ صورتی علاقه داشته باشه و یه زن میتونه به تعمیر وسایل علاقه داشته باشه. لطفا عقایدتونو درست کنید یا حداقل به دیگران توهین نکنید.
البته که هست عزیزم هیچوقت ناامید نشو .. روزانه بالای 14 بتونی بخونی عالیه  فردا یه تاپیک میزار ...

انسانی

تازه امروز شروع کردم نتونستم بیشتر از هفت ساعت بخونم و تست بزنم😂😂

مهربونی ایدز نداره...........تا میتونید بکنید...🤗🤓(عمیق تر کردن امر به معرف و نهی از منکر در باب مهربونی به درخاست دوستان بود😜😎)
درصداتون ساعت مطالعه رو لطف ميكنين

من تو 4 ماه خودمو رسوندم 

با روزانه 12 ساعت 

ادبیات 72 عربی 63 دینی 80 زبان 40 زمین 24 ریاضی 50 فیزیک 65 شیمی 76 زیست 55

یک عدد دانشجوی داروسازی هستم   
حتما باید ساعت مطالعه زیاد باشه تا بشه پزشکی قبول شد؟ منی که نی نی کوچیک دارم با ساعت مطالعه کم نمیت ...

البته که داشتیم 

هیچکس نمیاد هر روز 10.12 ساعت بخونه 

حتی داشتیم تو 7 ماه با روزانه 6 الی 7 ساعت مطالعه مفید تونسته پزشکی قبول شه

البته دانشگاهای تاپ رو نمیشه با کم خوندن قبول شد ولی تو شهر خودتون میشه یا شهرای اطراف

و ساعت مطالعه بالا دلیل بر کیفیت مطالعه نیست شما شاید 4 ساعت بخونی همش مفید باشه ولی یکی 12 بخونه 3 ساعتش مفید باشه 

یک عدد دانشجوی داروسازی هستم   
انسانی تازه امروز شروع کردم نتونستم بیشتر از هفت ساعت بخونم و تست بزنم😂😂

انسانی که حتماااااا میتونی یه رشته خوب قبول شی اگه خوب بخونی و تست بزنی

واسه اولین روزت خیلی عالی خوندی همین فرمونو برو ایشالا اون بالا ها ببینمت

یک عدد دانشجوی داروسازی هستم   
منم حس میکنم با این وضع خیلی عقبم کنکوری 1400ام نمیشه پایه رو تا تموم شدن تابستون جمع کنم از اونور ه ...

عزیزم تو وقتت خیلیه چرا انقد ناامید حرف میزنی

طبق برنامه راهبردی قلم چی برو تو یسال وقت داری و این عالیه 

زیاد خودتو خسته نکن که بلکل زده بشی از درس و دانشگاه 

تو تابستون 7 الی 8 بخون از مهر ساعت مطالعتو ببر تا 10 و هرچقد تونستی 

بعد عید هم بالا 13 

تو فرصتی ک داری عالیه و میتونی نهایت استفاده رو ببری 

پس اصلا ناامید نباش من تو 4 ماه از صفر خوندم و 1500 شدم 

یک عدد دانشجوی داروسازی هستم   
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز