2777
2789
عنوان

خرجی خونه

227 بازدید | 20 پست

من کارمندم. خورد و خوراک خونه با همسرمه اما هرماه حدود یک تومن برای چک هاش از من می گیره. مانتو و اینا هم سال به سال اگه برام بخره. موبایل و چیزی دیگه هم بخره پولشو می گیره ازم.

عادلانه س عایا؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اینجا زندگی و تفکرات زندگی مشترک متفاوته. . 

نظر خاهی نکن ک ممکنه مشکلدار شی..

اگه خودت و همسرت زندگیتون میچرخه و نیازی ندارید ب کسی بیخود نگران نباش

باران که شدی؛مپرس این خانه کیست...🌱

اگه اخلاقش خوبه و دوست داره حساب این چیزارو نکن اگه بد اخلاقه و اذیتت میکنه صد درصد پول نده و پس انداز کن

گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد❤از خدا میخوام هیچ بچه ای هیچ کجای دنیا مریض نشه🍂خدا جونم بابت تمام گناه هایی که کردم و تو رو اون لحظه بالاسرم ندیدم توبه 😔 میشه برام صلوات بفرستین که خدا گناهامو ببخشه 😢🥀
از اول هرطور عادتش دادی تا اخر همونطوره.من مامان بابام جفتشون شاغلن از اول روابطشون مثل شما بود هنوز ...

آخه اون هرجا به نفعش باشه میگه من و تو نداریم ولی جاهای دیگه من و تو داره

خودت چرا مانتو نمیخری واسه خودت اگه اخلاق داره و مشکلی با هم ندارید چرا انقدر پول من و پول تو؟

 جز راست نباید گفت ،هر راست نشاید گفت...شکوفه۱ بودم قبلا ولی دوس ندارم شکوفه۳ بشم

فعلا من کارمند نیستم ولی انشالله تا دوسال دیگه که  برم سره کار یه درصدی از حقوقمو مشخص میکنم که به همسرم بدم حالا در قالب  قسط وام یا خرجی خونه و..

اللن که تک حقوقه میچرخه زندکی الویتش اول برطرف کردن نیاز ها و خواسته های منه بعدا خودش

خوش اومدی آوای مامان😘😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز