elikhanoomi مدیر عضویت: 1399/04/29 تعداد پست: 52 عنوان دوست جدید | مشاهده متن کامل بحث + 454 بازدید | 86 پست خیلی دلم میخواد یه دوست داشته باشم مثل خودم اگر کسی مثل من تنهاست وهیچ دوستی نداره بیاد باهم حرف بزنیم 1399/04/29 | 15:34 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
عزیزدوردونه عضویت: 1399/03/24 تعداد پست: 545 اوکی تلگرام بزنیم بهتره فکر میکنم آره منم با تلگرام موافقمباید بقیه رو هم راضی کنیم
elnazzkhanom عضویت: 1398/09/11 تعداد پست: 4459 ب نظرم غیرعادی تازه ی ساعت پیش عضو شدی و الان دنبال دوست میگردی ی سریا کادبر خاموش بودن ناشنوا باش وقتی کهـ به آرزوهای قشنگت میگن محالهـ💘🍀✨
elikhanoomi مدیر استارتر عضویت: 1399/04/29 تعداد پست: 52 ب نظرم غیرعادی تازه ی ساعت پیش عضو شدی و الان دنبال دوست میگردی خانم من با سیمکارت قبلیم ۲سالی عضو بودم خطمو عوض کردم دیگ نتونستم وارد شم🤔
elnazzkhanom عضویت: 1398/09/11 تعداد پست: 4459 اینستا داری؟ ناشنوا باش وقتی کهـ به آرزوهای قشنگت میگن محالهـ💘🍀✨
elnazzkhanom عضویت: 1398/09/11 تعداد پست: 4459 خانم من با سیمکارت قبلیم ۲سالی عضو بودم خطمو عوض کردم دیگ نتونستم وارد شم🤔 ربطی نداره هااا اگ رمزشو یادت باشه میتونی بری توش ناشنوا باش وقتی کهـ به آرزوهای قشنگت میگن محالهـ💘🍀✨
mania99 عضویت: 1399/04/28 تعداد پست: 397 تنهایی چقدر بده هر کار هم کنی هر چقدر خودت و خوش نشون بدی اخر بغض میخواد خفت کنه بهترین مرد اونیه که احساس رو در تو بوجود بیاره که لازم نیست همیشه هم زیبا باشی میتونی خسته و ژولیده هم باشی اما اون در هر صورت زیبا ببینتت ❤
elnazzkhanom عضویت: 1398/09/11 تعداد پست: 4459 اره عزیزم دارم من فعلا اینستامو بخاطر گنکور مخفی کردم اگ میخوای ایدیتو بده بعد اوردمش بالا فالو کنم ناشنوا باش وقتی کهـ به آرزوهای قشنگت میگن محالهـ💘🍀✨
elikhanoomi مدیر استارتر عضویت: 1399/04/29 تعداد پست: 52 آره منم با تلگرام موافقم باید بقیه رو هم راضی کنیم اوکی هر کس موافقه یه گروه تو تلگرام بزنیم لطفا ایدی یا شماره موبایلشو بزاره