2777
2789
عنوان

قاعده آور

1781 بازدید | 27 پست

یه لحظه بیاین لطفا قرص قاعده آور کی مصرف کرده بعد چن روز پریود شده ؟؟؟ حامله نیستم چون مجردم عقب انداختم جوش زدم میخوام پری شم خوب شه چیزی که بدون نسخه میدن اگه هست اسمشو بگین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عشقم اول بزو دکتر ی ازمایش خون بده شاید هرمون بدنت بالا و پایین شده با توجه ب اینکه میگی صورتت جوش زده 

در کل گرمیجات قاعده اوره

استارتر عزیزی ک از ما نظر میخوای حداقل ی لایکی چیزی نشون بده نظرمون رو خوندی😐😐😐😐😐
گیاه جعفری بگیر از داردگیاهی ها...من هم خوردم چند ساعت بعد پریود شدم ...قبلش هرچی خوردم فایده نداشت

باشه پس جعفریو امتحان کنم حتما چجوری دمش کنم بزارم غلیظ شه؟

عشقم اول بزو دکتر ی ازمایش خون بده شاید هرمون بدنت بالا و پایین شده با توجه ب اینکه میگی صورتت جوش ز ...

به این زودی نمیتونم برم دکتر ولی فک کنم تنبلی دارم اخه از اول پریودام نامنظمه 😞

[QUOTE=146485767]باشه پس جعفریو امتحان کنم حتما چجوری دمش کنم بزارم غلیظ شه

از عطاری ها بخر مث چایی دم کن توش نبات بریز بخور ...انقد قویه ک حتی خاله ی من با همین گیاه اوایل بارداریش سق‌ط کرد 

از آیینه بپرس....نام نجات دهنده ات را ..💎
رازیانه تاثیر نزاشت برام یعنی جعفری میزاره؟؟قرصی چیزی نیست

رازیانه زیاد قوی نیست برای تنظیم قاعدگی خوبه و کسایی ک تنبلی تخمدان دارن ی ماه بخورن هرشب ی استکان البته بجز ایام پریودی 

از آیینه بپرس....نام نجات دهنده ات را ..💎
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز