میدونم شماها اینجا با خواهر شوهر مخالفید ولی گفتم نظرتونو بپرسم
داداشم رفته سراغ یه دختری که زشته واقعا حتی زشت ترین دخترایی که دیدم هم ازش خوشگل ترن بعد ۳۲ سالشم هس خواستگار هم نداشته یه کار معمولی داره که میگه میخوام هر چی دراوردم رو بدم به بابام در حد یک میلیون بعضی وقتا هم کمتر حقوقشه بعد ایشون تو یک شهر دیگه هم هستن
روز اول خیلی مهربون برخورد میکرد و میگفت من کم توقع ام ...چیز زیادی نمیخوام مهریه کم و این حرفا
حالا که قرار گذاشتیم برا نامزدی نظرش و حرفاش عوض شده
حالا بقیه اشو میگم