2777
2789
عنوان

عروس اوردن

6351 بازدید | 257 پست

میدونم شماها اینجا با خواهر شوهر مخالفید ولی گفتم نظرتونو بپرسم 

داداشم رفته سراغ یه دختری که زشته واقعا حتی زشت ترین دخترایی که دیدم هم ازش خوشگل ترن بعد ۳۲ سالشم هس خواستگار هم نداشته یه کار معمولی داره که میگه میخوام هر چی دراوردم رو بدم به بابام در حد یک میلیون بعضی وقتا هم کمتر حقوقشه بعد ایشون تو یک شهر دیگه هم هستن 

روز اول خیلی مهربون برخورد میکرد و میگفت من کم توقع ام ...چیز زیادی نمیخوام مهریه کم و این حرفا 

حالا که قرار گذاشتیم برا نامزدی نظرش و حرفاش عوض شده 

حالا بقیه اشو میگم

عزیزم قیافه معیار نیس

شاید داداشت دوسش داره خب

تا حالا به برگه های کاغذی دفترتون توجه کردین ...!؟ظاهر آرومی داره و بی خطر به نظر میاداما وقتی به دستت کشیده میشه و دستتو میبره سوزش وحشتناکی داره ...خیلی از آدم ها هم همینن مثل برگه های کاغذ یک دفتر آروم و بی خطر به  نظر میان ...اما یه جایی که انتظارشو نداری جوری بهت زخم میزنن که علاوه بر شوکه شدن !زخمش سوزش عمیقی تو قلبت ایجاد میکنه و سالیان سال فراموشت نمیشه ...حواسمون به آروم های پرخطر زندگیمون باشه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببین من کلا یا نظر نمیدم یا منصفانه نظر میدم 

ولی خداییش خیلی بده که میگی زشته و تا حالا خواستگار نداشته برا خودت خیلی بده 

فهمیدم که بلندای روزهای خداوند ،هزار برابر روزهای ماست . آهای!!!!!!خدای زیادی صبور!!!! یعنی آن همه سال که ما گریه می کردیم، تو فقط آه کوتاهی کشیدی؟!

من گفتم دختر کم توقعیه اشکال نداره با داداشم بسازه حتی این خانم موهاشم سفید شده بعضی هاش 

دیشب داشتم باهاش صحبت میکردم گفتم نمیخواد برا جهیزیه زیاد سخت بگیری همه چی گرون شده اشکال نداره جهاز خوب نباشه هر چی بود میگیم مبارکه 

بعد اون میگفت نه باید عالی باشه جنس خوب و بهترین و این حرفا 

بعد یهو گفت ناراحت نشی یه چی میگم بین خودمون باشه...

شانس زیبا باشه چهره میخواد چکار

دلم برای پسرای عزیزم که با رفتنشون داغ بزرگ بر دلم گذاشتن هیچوقت نتونستم بغلشون بگیرم کاش فقط یک لحظه میددمشون تا منم باوم میشد  مامان  شدم.خدایا دیگه تحمل مطب دکترا و آمپول و تخمک کشی و انتقال رو ندارم خودت به دل زخم خوردمون نگاه کن ولطف و معجزه ات رو شامل حالمون کن.نه به خاطر من به خاطرهمسرم

منو بلايكين

وقتي همه زندگيت ميشه يه دختر .......٥سال عمرمو گذاشتم پاش .من ميدونم با يكي ديگه س.ميدونم اون منو لو داده .ميدونم اون لو داده. ميدونم منو ديگه نميخواد ،ولي من الان دلم پر  ميكشه واسه اينكه يه بار ديگه ببينمش.ديالوگ متري شيش و نيم insta:Yasivoroojak 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز