بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
عزیزم حاملگیه پوچ معمولا برایه هر فرد بالغی ک در شروف اقدام ب بارداری هست ممکنه یهبار اتفاق بیوفته....ولی اگه بارداریه پوچ بیش از دوبار تجربه کردین باید برایه اقدام بعدی ازمایشات لازم رو بدین و تقویت کنه دکتر اون مشکلو
خدایا گفتی تکیه کن برمن و توکل کن و طبق خاسته من عمل کن و نتیجه را بر من بسپار......الان جایی هستم که خودت گفتی هر وقت بنده من گره ای مشکلی تو کارت افتاد و نگاهت به سمته کسیه که کار تورو اون راه بندازه گفتی به عزت و جلالم قسم که حاجتتو نمیدم 😢الان من از همه نا امیدم و نگاهم به رحمته تویه ای ارحم و الراحمین بعداونهمه سختی و سقط بالاخره منو خدابا یه تودلی که هیچی نمیدونستم ازش غافلگیرم کردی سونو گفت شش هفته با ضربان قلب طبیعی...اما الان این خونریزی پشت جفت چیبود که یهو اومد و عیدم رو با اشک شروع میکنم...رشدش گیر کرده قلبش میزنه هر پنج ثانیه....بخاطر خونریزی پشت جفت نمیتونه خون درست بگیره...خدایا امیدم به تویه دکترم تمام داروهام قطع کردیعنی منتظر سقط باشم...اما بااین حال هنوز علایمم سرجاشه چکنم 😭😭😭خدا میدونم اگه توبخای هیچ کسی نمیتونه توش دستی بلند کنه میدونی که چقدر قلبم شکسته از خودت خاستم به خودتم میسپارمش 😭فقط موندم اگه میخاستی بگیریش چرا انقدر غافلگیرم کردی و بی خبر آوردی تودلم اونم با قلب سالم 😭😭قربونت برم خدا بازم شکایت نمیکنم به خودت میسپارمش پاره تنم رو 💕
این دلدرد همیشگی بود من زیاد دلدرد ندارم ولی فقط وقتی غذایی چیزی میخورم گاهی اوقات درد میگیره ...
عزیزم حاملگیه پوچ ربطی ب دلدرد نداره....ولی ی علایم اصلیش از بین رفتن ناگهانیخ علایم بارداری مثل ضعف حالت تهوع...خستگی....هست...اما وقتی راه میری و دلت دردمبکنه اما همینکه پشت سرش استراحت کنید دلدردت خوب میشه...اینا از علایم بارداری هست ک نی نی در حال رشده و رحم هم داره بزرگتر میشه ک اینا علایم اولیه شه....کلا ب توقف رشد جنین قبل از تشکیل قلب بارداریه پوچ گفتهمیشه ک معمولا این بارداریها با دوبار سونو مشخص میشه ک ایا جنین در حال رشده یا نه...مثلا این هفته سونو کردی و سن بارداری پنج هفته و سه روز بوده....و میگه برایه تایید بارداریه پوچ و یا زمانیکه قلب تشکیل بشه دو هفته دیگه بیا...اما وقتی دوهفته بعد دوباره مراجعه میکنی ب سونوگرافی...میبینی سن جنین هنوز تو همون پنج هفته و سه روزه....ورشدی نداشته....اینجا دیگ امیدی ب بارداری نیست...اما اگه مثلا امروز رفتی سونو ساک رو دیدن ولی جنین توش دیده نشده....دلیل ب بارداریه پوچ نیست ـ....چون بچه در هفته هایه اول ب قدری کوچیکه ک هر دکتری قابلیت و توانایی لازم برایه دیدن جنین در هفته هایه اول بارداری رو نداره....ک اکثر دکتر ها از رویه صدایه قلب جنین متوجه بودن جنین در رحم و ساک بارداری میشن ...
خدایا گفتی تکیه کن برمن و توکل کن و طبق خاسته من عمل کن و نتیجه را بر من بسپار......الان جایی هستم که خودت گفتی هر وقت بنده من گره ای مشکلی تو کارت افتاد و نگاهت به سمته کسیه که کار تورو اون راه بندازه گفتی به عزت و جلالم قسم که حاجتتو نمیدم 😢الان من از همه نا امیدم و نگاهم به رحمته تویه ای ارحم و الراحمین بعداونهمه سختی و سقط بالاخره منو خدابا یه تودلی که هیچی نمیدونستم ازش غافلگیرم کردی سونو گفت شش هفته با ضربان قلب طبیعی...اما الان این خونریزی پشت جفت چیبود که یهو اومد و عیدم رو با اشک شروع میکنم...رشدش گیر کرده قلبش میزنه هر پنج ثانیه....بخاطر خونریزی پشت جفت نمیتونه خون درست بگیره...خدایا امیدم به تویه دکترم تمام داروهام قطع کردیعنی منتظر سقط باشم...اما بااین حال هنوز علایمم سرجاشه چکنم 😭😭😭خدا میدونم اگه توبخای هیچ کسی نمیتونه توش دستی بلند کنه میدونی که چقدر قلبم شکسته از خودت خاستم به خودتم میسپارمش 😭فقط موندم اگه میخاستی بگیریش چرا انقدر غافلگیرم کردی و بی خبر آوردی تودلم اونم با قلب سالم 😭😭قربونت برم خدا بازم شکایت نمیکنم به خودت میسپارمش پاره تنم رو 💕