2777
2789
عنوان

دیپلم دوم😐😑

89 بازدید | 10 پست

عگه یکی یه دیپلم تجربی داشته باشه خو😐بعد بیاد امتحان بده که یه دیپلم انسانیم بگیره یکی از امتحاناش تک باشه نمیتونه تک ماده بزنه ؟؟؟؟

برا دیپلم دوم تک ماده ندارن تبصره و اینا

تیکر بچه نیس مال تبلدمه🤪آی ام مجرد😁💙برا خوشبختیم یه صلوات میفرستی لدفا😍مرسی ک فرستادی ان شاءلله به هرچی میخوای برسی❤الگوی زندگیم 💛باب اسفنجی💛خل نیستما بمب انرژیم🤗همه چیو دوسدارم به همه عشق میورزم😍راستی حیوون مورد علاقم 🐢😂عجیبه ولی خب بقیه حیوونا میمیرن و آدم وتنها میزارن ولی 🐢تا اخرش باهاته حتی شاید بعد مرگتم باشه دوسش دارم واقعا😘🤔یکم پر حرفم و شوخ ولی بی تربیت نیستم😱دوستم بدارین😐دوستتون میدارم بای😂✋

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چرا دیپلمشو عوض کنه خب؟؟؟؟؟

نمیدونم حالا😐😑

تیکر بچه نیس مال تبلدمه🤪آی ام مجرد😁💙برا خوشبختیم یه صلوات میفرستی لدفا😍مرسی ک فرستادی ان شاءلله به هرچی میخوای برسی❤الگوی زندگیم 💛باب اسفنجی💛خل نیستما بمب انرژیم🤗همه چیو دوسدارم به همه عشق میورزم😍راستی حیوون مورد علاقم 🐢😂عجیبه ولی خب بقیه حیوونا میمیرن و آدم وتنها میزارن ولی 🐢تا اخرش باهاته حتی شاید بعد مرگتم باشه دوسش دارم واقعا😘🤔یکم پر حرفم و شوخ ولی بی تربیت نیستم😱دوستم بدارین😐دوستتون میدارم بای😂✋
😃😃😃😃سلام انتر

سلام جیگر 

تیکر بچه نیس مال تبلدمه🤪آی ام مجرد😁💙برا خوشبختیم یه صلوات میفرستی لدفا😍مرسی ک فرستادی ان شاءلله به هرچی میخوای برسی❤الگوی زندگیم 💛باب اسفنجی💛خل نیستما بمب انرژیم🤗همه چیو دوسدارم به همه عشق میورزم😍راستی حیوون مورد علاقم 🐢😂عجیبه ولی خب بقیه حیوونا میمیرن و آدم وتنها میزارن ولی 🐢تا اخرش باهاته حتی شاید بعد مرگتم باشه دوسش دارم واقعا😘🤔یکم پر حرفم و شوخ ولی بی تربیت نیستم😱دوستم بدارین😐دوستتون میدارم بای😂✋
خوبی عخشم

ارهههه😁

تیکر بچه نیس مال تبلدمه🤪آی ام مجرد😁💙برا خوشبختیم یه صلوات میفرستی لدفا😍مرسی ک فرستادی ان شاءلله به هرچی میخوای برسی❤الگوی زندگیم 💛باب اسفنجی💛خل نیستما بمب انرژیم🤗همه چیو دوسدارم به همه عشق میورزم😍راستی حیوون مورد علاقم 🐢😂عجیبه ولی خب بقیه حیوونا میمیرن و آدم وتنها میزارن ولی 🐢تا اخرش باهاته حتی شاید بعد مرگتم باشه دوسش دارم واقعا😘🤔یکم پر حرفم و شوخ ولی بی تربیت نیستم😱دوستم بدارین😐دوستتون میدارم بای😂✋
خداروشکر  زرد آلو خوبه 😂

خوشمزم خوابه😂😂😂

تیکر بچه نیس مال تبلدمه🤪آی ام مجرد😁💙برا خوشبختیم یه صلوات میفرستی لدفا😍مرسی ک فرستادی ان شاءلله به هرچی میخوای برسی❤الگوی زندگیم 💛باب اسفنجی💛خل نیستما بمب انرژیم🤗همه چیو دوسدارم به همه عشق میورزم😍راستی حیوون مورد علاقم 🐢😂عجیبه ولی خب بقیه حیوونا میمیرن و آدم وتنها میزارن ولی 🐢تا اخرش باهاته حتی شاید بعد مرگتم باشه دوسش دارم واقعا😘🤔یکم پر حرفم و شوخ ولی بی تربیت نیستم😱دوستم بدارین😐دوستتون میدارم بای😂✋
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خیلی بی حالم

oghabetanhaa | 23 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز