2777
2789
عنوان

چرا بیدارید 😐

| مشاهده متن کامل بحث + 422 بازدید | 90 پست
روزای خوب تو راهن 😊نیمه پر لیوان رو باید دید😃

من همیشه نیمه پر رو میبینم وقتی همه چیز بده من به همه انرژی مثبت میدم ولی امشب عجیب دلم گرفت 💔

قطع رابطه کنید ، واقعا سلامت روان ارزششو داره.
بیرون نمیرم..توخونه ام کاری ندارم..شوهرمم تا عصر نیس..کلا روز وشبم بهم خورده

عه اگه متاهلی انقد خوبه که زودتر خودمونو راحت کنیم😍😲   وقت آزاد داشتن آرزو شده برام😢

جواب ابلهان خاموشیست ولی من چون حوصلم سر میره گاهی جواب میدم......آقایون باردار نینیسایت درخواست ندن هم اسکرینشو نشون نینیار میدم هم توی همه تاپیکا تگتون میکنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چی بدتر از اینکه چند تا پسر دیگه طلوع خورشید رو نمیبینن مادرشون چی میکشن الان چه حالی دارن بدتر از ...

آخی عزیزم خدا خودش دستتو بگیره نگران نباش,درست میشه 

توهر جای جهان باشی دلم اونجاس💔
ممنون گلم خدا پدر شمارو هم رحمت کنه و جای هردوشون توی بهشت باشه و به شما صبر بده

خدا بیامرزه همه اسیران خاک رو.کاش یه دفعه دیگه صداش رو میشنیدم.چقدر تلخه روزام بعده اون.بعد از ۴ سال عادت نکردم به نداشتنش

کاش به روش نمیوردی اخه بعضی ها میکن این طوری رومون به روی هم وا میشه .از اون طرف هم که نمیشه هیچی نگ ...

آخه قضیه شاید ۱ ساله ادامه داره الان میگم اشتبا کردم از اول جلوشو نگرفتم

بعضی تجربه ها انقد بزرگن که DNA ت رو تغییر میدن
عه اگه متاهلی انقد خوبه که زودتر خودمونو راحت کنیم😍😲   وقت آزاد داشتن آرزو شده برام😢


اگه فقط خوابو در نظر بگیریم اره عالیه متاهلی

ولی واسه بقیه چیزا ب نظرم هیچ چیز بهتری نداره جز ی عالمه دغدغه واسترس و...

بازم انتقالم منفی شد😭😭😭                                                ادمها همه ماهند!نیمه تاریکشان را به یکدیگر نشان نمیدهند.ادمها همه ماهند😊😊
من همیشه نیمه پر رو میبینم وقتی همه چیز بده من به همه انرژی مثبت میدم ولی امشب عجیب دلم گرفت 💔

امیدوارم صب نشده حال دلت عوض بشه عزیزم 

دنیا همیشه یه جور نمیمونه 

جواب ابلهان خاموشیست ولی من چون حوصلم سر میره گاهی جواب میدم......آقایون باردار نینیسایت درخواست ندن هم اسکرینشو نشون نینیار میدم هم توی همه تاپیکا تگتون میکنم

منتظر همسرمم از سرکار بیاد ، البته امریکام اینجا عصره 

چه جالللب 😃 یه نفر اون سره دنیااا

جواب ابلهان خاموشیست ولی من چون حوصلم سر میره گاهی جواب میدم......آقایون باردار نینیسایت درخواست ندن هم اسکرینشو نشون نینیار میدم هم توی همه تاپیکا تگتون میکنم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز