البته درس نمیخوندما 😐 موندم بیدار که خوابمو تنظیم کنم
شما چیکار میکنید؟ واسه چی بیدار موندین؟
جواب ابلهان خاموشیست ولی من چون حوصلم سر میره گاهی جواب میدم......آقایون باردار نینیسایت درخواست ندن هم اسکرینشو نشون نینیار میدم هم توی همه تاپیکا تگتون میکنم
متاهل و متعهد 💍تو چشمات سواله یه عالم سوال🎁😍نگاهت پر از آرزوهای خاص♥میدونم تو ذهنت چیا میگذره😍🎲میبینی تو اما کی عاشقتره💏میمونم کنارت درست مثل سایت😚از امروز تا هر روز تا اون بینهایت🌠نمیگیره هیچکس جای خاک پاتو😍نمیمیره این عشق قسم میخورم😍تا روزی که قلبم هنوز میزنه❤😍تا وقتی که جونی توی این تنه😍تو روزای خوب 😃تو روزای بد🙁همیشه باهاتم قسم میخورم💏به بارون نم نم🌧☔به دریا به کوه🌊🗻به این آفرینش🌠 به کشتی نوح⛵به ماه و ستاره 🌙🌟به هفت آسمون🌎به عشقم به عشقی تا مرز جنون🤗به لحظه ی دیدار قسم میخورم👫❣دوباره با تکرار قسم میخورم😇به عهدی که بستیم💒💍به هستم به هستیم قسم میخورم🕋🙏💝