2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بزار تو نرم کننده بعد اتو کن همیشه ام اویزونش کن به چوب لباسی بعد بزار تو کمد

درتاریخ 99/9/9 من در بهترین شرایط زندگیم هستم                                                                                             چه کسی میداند که تو در پیله تنهایی خود تنهایی🦋چه کسی میداند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی🦋پیله ات را بگشا🦋تو به اندازه پروانه شدن زیبایی💖اقایون مثلا محترم درخواست دوستی ندید
چطور اویزون کنم به چوب لباسی که خط تا میمونه

نمیدونم اونو من چادری نیستم ولی خواهرم همیشه اینکارو میکنه و میگه چون تو نرم کننده گذاشته خط تا نمیمونه البته به جنس چادرم بستگی داره

درتاریخ 99/9/9 من در بهترین شرایط زندگیم هستم                                                                                             چه کسی میداند که تو در پیله تنهایی خود تنهایی🦋چه کسی میداند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی🦋پیله ات را بگشا🦋تو به اندازه پروانه شدن زیبایی💖اقایون مثلا محترم درخواست دوستی ندید
چطور اویزون کنم به چوب لباسی که خط تا میمونه

اولا چادرت رو همیشه با مشکین‌شوی بشور بعدشم نرم کننده حتما بزن،اینجوری اصلا چروک نمیشه که اتو بخواد

زمانِ شستشو رو هم رو کم تنظیم کن

مثلا ۱۵دقیقه خودم میزارم،چون کافیه و چادر زود تمیز میشه


احتمالا چادرتونم جنسش خیلی جالب نیست،چون خودم الان نزدیک به ۱۳ساله انواع جنس چادر رو دارم اما چروک نشدن تا حالا!!!  

نمیدونم اونو من چادری نیستم ولی خواهرم همیشه اینکارو میکنه و میگه چون تو نرم کننده گذاشته خط تا نمیم ...

نه اتفاقا مال من بعداتو خرابتر میشه جای هرنوع تایی میمونه

با کش آويزون بشه کشش خراب ميشه

خب اون قسمتی ک رو سرت میفته رو آویزون چوب کن .. من سالهاست چادر میپوشم با کش میمدازم خراب نشره .‌ ولی خب شما اون قسمتی ک رو سرت میفته رو آویزون کن

کاربری برا دونفر .
نه اتفاقا مال من بعداتو خرابتر میشه جای هرنوع تایی میمونه

خوب یه جنس دیگه بگیر مال خواهر من انقد لطیف و مشکیه البته اسمپارچشو نمیدونم ولی خیلی کم چروک میشه

درتاریخ 99/9/9 من در بهترین شرایط زندگیم هستم                                                                                             چه کسی میداند که تو در پیله تنهایی خود تنهایی🦋چه کسی میداند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی🦋پیله ات را بگشا🦋تو به اندازه پروانه شدن زیبایی💖اقایون مثلا محترم درخواست دوستی ندید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792