2777
2789
عنوان

کرونا؟

187 بازدید | 7 پست

سلام خانوما من اوایل اسفند که کرونا امده بود قم  سفر بودم حالم بد شد اولش با تب شدیدش  و با گلو درد و سوزش گلو سرفه سردرد تنگی نفس دکتر رفتم قرص داد گفت آزمایش نیاز نیست

خوب شدم اما هر یک ماه چهل روز دوباره علایم مثل گلو درد یا حس بویایی میاد میره کلافه شدم بنظرتون کرونا بوده ؟کسی تجربه داشته درضمن با وایتکس و شوینده کارنمیکنم ،همین الان هم دوباره گلو درد دارم حس بویاییم و چشایی رفته 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم طبق چیزایی ک تو اطرافیانم دیدم فکر میکنم شما کرونا داشتید...کسانی که کرونا میگیرند به طور کامل خوب نمیشن الان دوست من هم ظاهرا خوب شده ولی بازم بعد خوب شدنش بعد از ۳ هفته دوباره همون علایم قبلی رو داره

خواهرش که یه شهر دیگه اس هم گرفت ولی انگار درمانش کامل بوده و  برنگشت علائمش

قلب بنفشم :)💜   مارا جز خیالی آرام طلبی نیست ز دنیا...! کاربری متعلق به دونفره، خودم و خواهرم.
عزیزم طبق چیزایی ک تو اطرافیانم دیدم فکر میکنم شما کرونا داشتید...کسانی که کرونا میگیرند به طور کامل ...

عجب پس ممکنه کرونا بوده باشه ،اخه قبلا همچین مشکلاتی نداشتم نه گلودرد نه سرماخوردگی سالها بود که سرما نخورده بودم 

دوستان منم دوهفته ای میشه که بدن درددارم چندروزی میشه همش خستم سردرددارم قسه سینم گرفته بینیم گرفته ...

الان هر علامت مشکوکی رو کرونا نسبت میدن ،استراحت کنید مایعات گرم بخورید 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز