2777
2789
عنوان

سوال زنانه

204 بازدید | 11 پست

وقتتون بخیر عزیزان..من ۱ ماهه زایمان طبیعی کردم و هنوز بخیه ها داخل جذب نشدن امروز رفتم معاینه کرد داخلو الان ک اومدم خونه خون اومده بنظرتون ایرادی نداره نکنه بخیه ها باز شدن؟

 من میترسم😔

قرار به زودی خدا دوتا دختر دوقلو خوشگل بهم هدیه بده واسه دیدنشون لحضه شماری میکنم 💜 لطفا با اون دل های پاکتون برام دعا کنید که بتونم مادر خوبی براشون باشم و درست بزرگشون کنم 😍و سالم باشن تن درست💚 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از چی

از این که بخیه هات باز شده باشن خیلی بده خاله منم سزارین بود بچش 7 ماهه بود تو دست گاه گذاشتنش هیی برای بچش میرفت بیمارستان بر میگشت بخیه هاش همه باز شده بود 😦

بیچاره خیلی درد کشید😧

قرار به زودی خدا دوتا دختر دوقلو خوشگل بهم هدیه بده واسه دیدنشون لحضه شماری میکنم 💜 لطفا با اون دل های پاکتون برام دعا کنید که بتونم مادر خوبی براشون باشم و درست بزرگشون کنم 😍و سالم باشن تن درست💚 
وای من چیکار کنم 😪

سزارین کن اگه میترسی عزیزم..درسته بعد زایمان طبیعی دیگه درد نداری ولی اون لحظات زایمان خیلی سخته خیلی.من اگه کسی بود بهم میگفت انقد سخته هیچوقت زیر بارش نمیرفتم

سزارین کن اگه میترسی عزیزم..درسته بعد زایمان طبیعی دیگه درد نداری ولی اون لحظات زایمان خیلی سخته خیل ...

اخه من از عوارض سزارین بیشتر میترسم 

مثلاالان دیگه شماراحت شدید از دردش ولی عوارض نداره

نرسیده به دریا🏖                                                                           اسمم ساحل  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792