2777
2789
عنوان

تست کرونا

67 بازدید | 9 پست

سلام دوستان من علائم کرونا رو داشتم رفتم دکتر برام آزمایش خون نوشت و بعد از دیدن آزمایشم گفت آنفولانزا گرفتی یک سری قرص داد و اومدم خونه به نظرتون دقیق بوده؟ آخه مگه میشه از آزمایش خون فهمید که کروناست یا آنفولانزاست؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الان خیلی بهتر شدم علائم کرونامم مثل اسهال و بدن دردم فقط یک روز بود الان فقط یه خورده گلوم درد میکن ...

یه انفولانزا جدید اومده ماهم گرفتیم چند روز زود خوب شدیم

میشه برا برآورده شدن حاجتم صلوات بفرستین😊😘😘😘
ازمایش خون زیاد دقیق نیس تست اصلیش اون دردناکس کہ تا تہ میکنن تو بینیت😐😐😐

آره خودمم میدونم ولی خیلی عجیب بود برام که گفت آنفولانزاست فکر نمیکردم تفاوتشونو تو آزمایش بشه متوجه شد

بله ازمایش وقتی مشکوک نباشه یعنی کرونا نیست  دیگه 

و انفولانزا جدیده دقیقا مثل کروناس ولی حتی با علائم بیشتر

به خاطر تو هم که شده تمام روزاهای بعد از این مهربانتر خواهم شد  98/4/4  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792