2777
2789
عنوان

ازمایشگاه....

86 بازدید | 7 پست

چند روز پیش زنگ زدن ، گفتن باید 4 مورد ازمایشت دوباره تکرار باید بشه ...

بعد امروز که رفتم چیزی تو کامپیوترشون ثبت نکردن ، فقط گفت برو اتاق نمونه گیری! 

اخه مگه میشه؟! 

نباید چیزی ثبت میکرد تو کامپیوتر؟!

بوی نم بارون 😍🌧️☔

🙄 فک کنم گم کردند

برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یعنی چی؟

مال منو گم کرده بودند یه ماه گشتم می‌گفتند نه بهت دادیم بعد رفتم دادو بیداد کردم گفتند بیا ازت دوباره بگیریم آخر سر گفت که آزمایش اشتباه گرفتیم اما فهمیدم گم کرده بر ودند

برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم
مال منو گم کرده بودند یه ماه گشتم می‌گفتند نه بهت دادیم بعد رفتم دادو بیداد کردم گفتند بیا ازت دوبار ...

افرین ، که رفتی داد و بیداد کردی حقشونه 

وقتی داذ میزدی دکتر یا خود کارکنا بهت نتوپیدن؟

بوی نم بارون 😍🌧️☔
افرین ، که رفتی داد و بیداد کردی حقشونه  وقتی داذ میزدی دکتر یا خود کارکنا بهت نتوپیدن؟

🙄 نه باو من خیلی صبورم اما یه ماه میرفتم و میومدم خیلی خستم کردند اولین بار بود خانه بهداشت آزمایش می دادمو همش می‌گفتند برو اون هفته برو 4شنبه خستم کردند هیچکی جواب نمیداد 

نه نتوپیدن همش میگفتن. به ما ربطی نداره مسئولش اینجا نی 😐😐😐

برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم
🙄 نه باو من خیلی صبورم اما یه ماه میرفتم و میومدم خیلی خستم کردند اولین بار بود خانه بهداشت آزمایش ...

خوب کاری کردی 

گاهی لازمه ادم صداشو بالا ببره 

انگار از اسمون افتادن پایین اینقد بی مسیولیتن

بوی نم بارون 😍🌧️☔
خوب کاری کردی  گاهی لازمه ادم صداشو بالا ببره  انگار از اسمون افتادن پایین اینقد بی مسیو ...

جالبش این بود آخر سر گفتند نه ما یه آزمایش دیه گرفتیم 😐😐

من خودم هواسم بود چکاب کامل هپاتیت و ایدزو تیروئید فریتینو اینا بعد تیروئید بهم ندادند یعنی نگرفته بودند😐😐😐باقیشم گم کرده بودند 

فک می‌کردند خنگم می‌گفتند برو دکتر بنویسه شما چنین آزمایشی نداشتید فقط ککابمو دادندمنم رفتم فاکتورها و نسخته زیرشو آوردم کردم تو چشاشون😑😑😑 بعد گفتند اوکی ما اشتباه گرفتیم بیا دوباره و نمی‌گفتند ما گم کردیم

برای آرزوی خودمو خودت صلوات 🥰🥰🥰به لطف خدای مهربون و دعای شما نی نی سایتی های خوب که اگه دعا نمی‌کردید خدا منو لایق نمیدونست منم شدم مامان 😍😍😍😍خدایا شکرت بابت هدیت و این هدیه رو نصیب هر کسی که لایقشه بکن ممنونم 🥰🥰🥰هنوزم بر این باورم که بچه ای که مادرش اینقدر باید براش صبر کنه نباید بوسید فقط باید گاز گرفت قربونت بره مامان الهی دورت بگردم😍😍😍😍😍😂این بچه حاصل 50تا بی بی چکه و 10 تا آزمایش بارداری که همشون بتاشون 2 میشد ولی الان به لطف خدا شد 73 😍😍😍😍اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم به نیت سبز شدن دامن همه ی خانمای منتظر دیگه 🥰🥰میشه باز دعا کنین بچم سالم باشه همش نگرانم زندگیه سختی داشتم میترسم بارداری سختی داشته باشم🥺 ممنونم 😔😔 هفته 7 رفتم سونو دادم گفتن هفته 5 هسی لطفا برا اینکه بارداریم پوچ نباشه و تو هفته 5 نمونم دعام کنین🥺 جنین نازنینم رفت ولی دلم نمیاد امضامو پاک کنم 😔😔😔😔 برام دعا کنین ممنونم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز