2777
2789

بایپ هر روز پی پی کنه اب کم می دی

بارداری دوممو ۱۷ هفته متوجه شدم 😍چون پسر کوچولومو شیر میدادم پری نمیشدم ❤️رفتم سونو به هوای ۵-۶ هفته ، بهم یه موجوده کامل که داشت دست و‌پا می زد نشون داد، ❤️❤️یه ناخواسته ی خواستنی ❤️❤️❤️کوچولوی اولم ۱۵ اذر به دنیا اومد این یکیم دکتر ۱۶ اذر تاریخ داد 😍😍😍 اگه معجزه نیست پس چیه؟؟؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نه ابم میدم کم پی پی می‌کنه , حتی جیشم زیادنمیکنع پوشکش سه باردرروز عوض. میکنم سبک ،

پی پی هیچی جیش و که حتما باید بکنه شیر خودتو میدی؟؟شیرت کمه احتمال زیاد

وزن فعلی ۷۴ هدف اول۶۸ وزن هدف نهایی ۶۲برای 

شیرت چربه اتفاقا خوبه که وزن گیریش خوب میشه برای من هر روز پوشکشو کثیف می‌کنه .وزنش چهار ماهگی ۶۵۰۰

وزنش خوبه ولی نباید نه اسهال بگیره نه یبوست بشه روزی یبار خیلی خوبه 

پی پی هیچی جیش و که حتما باید بکنه شیر خودتو میدی؟؟شیرت کمه احتمال زیاد

شیرم خوبه وزنشم خوبه ولی بچه اولیم هروقت پوشک عوض میکردم دوکیلو وزنش بود ولی پوشک اینو سه بار در روز عوض میکنم سبکه شاید در هرکدوم دوتا جیش کرده باشه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پوست 💚

8886 | 51 ثانیه پیش

ضد افتاب

2225114 | 55 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز