2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام . منم جفتم قدامی بود..خیالتون راحت باشه ، کاملا طبیعیه و هیچ مشکلی نداره..قدامی یعنی جفت شما جلوی رحم قرار گرفته ( البته نرمال ترین حالت جفت خلفی هستش، یعنی پشت رحم) جفت قدامی ممکن باعث بشه اولین تکونای نی نی رو یه کم دیر تر حس کنین ، تنها فرقش با خلفی همینه..من خودم اولین تکونای نی نی رو هفته 20 حس کردم......جفت اگه پایین باشه یه کم خطرناکه و احتیاط بیشتری لازم داره و نیاز به استراحت داره.

پانی چرا میخای قط دسترسی شی

عروس یکی یه دونه ماه دوماد نمونه این رقص عاشقیتون یادگاری میمونه ..عروس یکی یه دونه ماه دوماد نمونه این بهترین سکانس کل زندگیتون...دل دومادو بردی عروس با سلیقه دوماد یه تارموتو به یه دنیا نمیده..  دوماد گل میریزه زیر قدم هات..دوماد هز (حض..حز)میکنه میرقصه باهات...  برو هرجا میره شونه به شونش شدی تاج سرش چراغ خونش
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز