2777
2789
عنوان

کممممممک

57 بازدید | 8 پست

سلام بچه ها

من تقریبا نوزده روز پیش یه رابطه ی پرخطر داشتم با همسرم، بعد فرداش قرص اورژانسی رو خوردم و دوازده ساعت بعدش.

الان از موعد پریودم چهار روز گذشته و امروزم بیبی چک زدم مثبت بوده.

احتمال داره جوابش کاذب باشه؟

عصرم میخوام برم آزمایش بدم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا؟ بچه داری؟

اره یه دختر سه ساله دارم، هفت ساله توو یه خونه ی یه خوابه طبقه بالای مادرشوهرم..

اوضاع مملکتم که داغونه، بعد از هزار سال اومدیم باهم باشیم یهو اینجوری شد.

قرصم به موقع خوردم اخه..

نمیدونم دیگه..

حالا عصر میرم ازمایش خون، این چند روزم یه عالمه زعفرون خوردم، چندین روز حال پریودی دارم ولی پریود نمیشم.

امروزم دیگه این بیبی چک داغونم کرد.

اره یه دختر سه ساله دارم، هفت ساله توو یه خونه ی یه خوابه طبقه بالای مادرشوهرم.. اوضاع مملکتم که دا ...

الهی . هرچی خدا بخواد همون میشه . از خدا واستون بهترین رو میخوام.

خدایا مرسی عشقمو آفریدی اوکــــــــــــــــــــــــــــی اوکی شکر ....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز