2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ترسناکه😁؟ به قول پژمان جمشیدی کلی ریق ماستی ریخته بودن تو تاپیک گریه میکردن🔫😩

در تاریخ 9/9/99 بهترین اتفاق زندگیم خواهد افتاد    ایشالا تا اون موقع خونه خریده باشیم ، و واکسن کرونا کشف شده باشه   .                                 Kiyanaa@ عاشقتم عنچوچک💕

من نمیدونم چرا وقتی میترسن میرن تو ی تاپیکی ک اسی خودش گفته هر کی میترسه نیاد 🙄🙄

hasti😛😎🐍ببخشید درخواست دوستی جدید قبول نمیکنم 💔ممنون میشم درخواست ندید تا شرمنده نشم😘❤باردار نیستم تیکر رسیدن به هدفم هست دوستان ❤💃                                                        احساس میکنم یک فضانورد تو اقیانوسم!!!🙂🙃
آره لامصب ترکوندن تاپیکمو گفتم باردارا نیان عنوانم مشخص بودا بازم اومدن😑

تازه میخواستم از جن زدگی عمم بگم😂

مَشــــتی....اگه خواستـــی یڪی رو قضاوت کنی...آروم تو دلِـــــت بگو...مـــَــگه خــودم کیَـم؟!!

بچه ها

من یمدت توی این تاپیکای ترسناک میرفتم واقعا دیوونه شده بودم حالم خیلی بد بود بااین حال ک خیلی ب خودم اعتماد داشتمو نمیترسیدم

چندماه زمان برد ک حالم خوب بشه لطفا با خودتون این کارو نکنین

الانم باز یجور شدم

متاهل و متعهد❤💍        اون موقع که خدا داشت به اروپایی ها چشمهای آبی و قد بلند و موی بلوند میداد ما ایرانی ها تو صف دماغ و پشم بودیم!!  من دوسال پیش۵۵ کیلو بودم که یهو پریودام نامنظم شد و صورتم پر شد از جوش و موهای زائدم بشدت زیاد شد من طی دوسال ۲۳کیلو وزن اضافه کردم.من یک پلی کیستی هستم.تاالان صدبار رژیم گرقتم که وزن کم کنم اما هربار جا زدم چون متابولیسم بدن من با یک بدن معمولی فرق داره و به سختی وزن کم میکنم اما اینبار قسم خوردم که تا تهش میرم    قد۱۶۴     وزن اولیه۷۸    وزن الان۶۹   من میتونممممم              قبل اینکه به زنا توهین کنی اول یادت بیار که تورو یه زن وارد این دنیا کرده و اگر همون زن که بهش توهین میکنی نبود تو حتی وجود نداشتی چه برسه به اینکه حالا بیای بهش بی احترامی هم بکنی,اگر کمی هم ادم باشی میتونی بفهمی زن هم مثه تو یه انسانه و تو چه بخوای چه نخوای باید بهش احترام بزاری.                           هر وقت یاد گرفتید تو دایره لغاتتون به جای استفاده از کلمه مطلقه برای زنی که طلاق گرفته و بیوه برای زنی که شوهرش مرده از واژه ی مجرد استفاده کنید اونموقع میشه یه امیدی به بالا رفتن سطح شعورتون داشت!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز