2777
2789

منکه خیلی استفاده کردم چون ماشین نداشتم باید با اتوبوس جابجا میشدم همیشه لازمم بود و محافظ بچم عالیه واسه من عالی بود

دی شیخ باچراغ همی گشت گرد شب / که از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست . گفتند یافت می نشود جسته ایم ما/ گفت انکه یافت می نشود آنم ارزوست 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منکه خیلی استفاده کردم چون ماشین نداشتم باید با اتوبوس جابجا میشدم همیشه لازمم بود و محافظ بچم عالیه ...

تا چند ماهگی استفاده میشه؟

حقا که غمت از تو وفا دار تر است   
تا چند ماهگی استفاده میشه؟

من تا دوسال استفاده کردم عالی بود برام

دی شیخ باچراغ همی گشت گرد شب / که از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست . گفتند یافت می نشود جسته ایم ما/ گفت انکه یافت می نشود آنم ارزوست 

من داشتم هیچ استفاده ای نکردم کرونا اومد اصلن بیرون هم نرفتیم

اگر خدا بخواهد غیر ممکن، ممکن می شود.عزیزم که با چشم های قشنگت امضا من را می خوانی با قلب مهربونت برام دعا کن.
من تا دوسال استفاده کردم عالی بود برام


بچه دو ساله اندازه این میشه مگه دیگه وایمیسه همش لول می خوره که

اگر خدا بخواهد غیر ممکن، ممکن می شود.عزیزم که با چشم های قشنگت امضا من را می خوانی با قلب مهربونت برام دعا کن.

من یکی نو دارم فقط آبی است 20 تومن می فروشم خاستی بگو

اگر خدا بخواهد غیر ممکن، ممکن می شود.عزیزم که با چشم های قشنگت امضا من را می خوانی با قلب مهربونت برام دعا کن.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   aradyouarezoo  |  38 دقیقه پیش
توسط   شیرین_1313  |  55 دقیقه پیش