نرگسی95 مدیر استارتر عضویت: 1398/10/18 تعداد پست: 7188 عنوان اقدام 74 بازدید | 15 پست سلام خانمامن این مافقط12و14پریودیم اقدام کردم وتنبلی وکیست دارم امکان بارداریم هست هشت روزتاموعدم مونده 💔 1399/04/19 | 11:52 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
nfahime عضویت: 1398/12/21 تعداد پست: 9078 کیست فکر نکنم بارداری بشه خواهرم کیست داشت باردار نشد کیستش برطرف شد زود حامله شد
نرگسی95 مدیر استارتر عضویت: 1398/10/18 تعداد پست: 7188 دارو چی مصرف میکنی.... هرچیزی ممکنه باید خدا بخواد یدفولیک ویتامین دی واین مالتروزول خوردم شبی دوتا 💔
نرگسی95 مدیر استارتر عضویت: 1398/10/18 تعداد پست: 7188 کیست فکر نکنم بارداری بشه خواهرم کیست داشت باردار نشد کیستش برطرف شد زود حامله شد چی بخورم کیستم برطرف بشه 💔
نرگسی95 مدیر استارتر عضویت: 1398/10/18 تعداد پست: 7188 امپولم میزنی این ماه نزدم دکترم نبودماه قبل زدم باردارنشدم 💔
nfahime عضویت: 1398/12/21 تعداد پست: 9078 چی بخورم کیستم برطرف بشه باید بری دکتر معاینه کنه و سونو هم بری بعد بهت دارو میده منم اقدام کردم این ماه خدا کنه هر دومون مثبت بشه
نرگسی95 مدیر استارتر عضویت: 1398/10/18 تعداد پست: 7188 باید بری دکتر معاینه کنه و سونو هم بری بعد بهت دارو میده منم اقدام کردم این ماه خدا کنه هر دومون مثب ... ایشالاعزیزم شمامشکل نداری 💔
nfahime عضویت: 1398/12/21 تعداد پست: 9078 [QUOTE=145021847]ایشالاعزیزم شمامشکل نداری[/QUOTE سونو رفتم کیست نداشتم فقط فیبروم دارم اونم خیلی کوچیکه دکتره بهم گفت فیبروم ربطی به بارداری نداره 15 روز دیگه پریودیمه خدا کنه پریود نشم باردار بشم خیلی تنهام
یاسی۵۵ عضویت: 1398/09/11 تعداد پست: 674 این ماه نزدم دکترم نبودماه قبل زدم باردارنشدم قضیه این امپولا که همه میگن چیه؟باید همه بزنن؟
نرگسی95 مدیر استارتر عضویت: 1398/10/18 تعداد پست: 7188 [QUOTE=145021847]ایشالاعزیزم شمامشکل نداری[/QUOTE سونو رفتم کیست نداشتم فقط فیبروم دارم اونم خیلی کو ... ایشالاکه بحق خانوم فاطمه زهراحامله میشی❤ 💔
نرگسی95 مدیر استارتر عضویت: 1398/10/18 تعداد پست: 7188 قضیه این امپولا که همه میگن چیه؟باید همه بزنن؟ تخمک آزادمیکنه نه اگه سالم باشی لازم نیست من تنبلی داشتم وفولیم کوچیک بود 💔
یاسی۵۵ عضویت: 1398/09/11 تعداد پست: 674 دارو چی مصرف میکنی.... هرچیزی ممکنه باید خدا بخواد امکان داره تخمک گذاری ۱۰روز به پریود باشه؟من کیتم ۱۰زوز مونده بود ب پریودم دوخط شد
یاسی۵۵ عضویت: 1398/09/11 تعداد پست: 674 تخمک آزادمیکنه نه اگه سالم باشی لازم نیست من تنبلی داشتم وفولیم کوچیک بود اهان.اخه همه میگن من نمیدونستم برای چیه.مرسی ایشا ک باردار میشی عزیزم