2789

اسم خوبیه بدک نیست

میشه یه صلوات مهمونم کنین😉💙 اگه تایپ ترسناک دیدی منو هم صدا بزن لدفا😗🍭  یه آدم بی شیله پیله و مهربون😁🍭من رو با آدمهايي كه ازشون دوري ميكنم قضاوت كن😎زیاد حرف زدن رو دوست دارم☺ خداا جونم منو هم میبینی؟ گذشته خوبی نداشتم آینده مو خوب کن فداتشم😞 درخواست دوستی قبول نمیشه به هیچ وجه😑 دوست دارم بشم یه خانم معلم😍😍😍با تچکر😌🤍

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تکیش قشنگ تره 

آن که شق القمرش سوره ی قرآن من است                   بارها گفته علی شاه نجف، جان من است                         | یا امیر المؤمنین حیدر(ع) |                                                         .                                                                              بی علی هرگز نشاید دم ز دینداری زدن                            دین و ایمان را کسی دارد که ایمانش 💚 علیست 💚

جسارت نباشه ولی از اسم مذهبی خوشم نمیاد باز با این حال امیر علی بهتره😘

گفتم:خدایا؟؟؟؟؟دلم را شکستند!!! گفت:هیس!!!!!!!!!! نگران نباش؛ آنها هم برای خوشبختیشان به آسمانم رو می اندازند.....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز