سلام عزیزم.
فرق خاصی تو کارگزاری ها نییست.تقریبا خدماتشون یکسانه.فعلا هم اکثرا سیستمشون هنگ میکنه.
معروفدهاشو دوستان گفتن.
اگه وارد بازار بورس میخوای بشی خیلی احتیاط کن شاخص خیلی بالا رفته.ممکنه هررلحظه اصلاح کنه و قیمت ها بیاد پایین.البته نظر شخصی بود که ترجیح دادم بگم.
خودم ۹۰ درصد میخوام نقد بشم تا ببینم بعدش اوضاع چه جوری میشه