2789

در واقع نه زیاد اما خوب سه تا کارگزاری اصلی مفید و آگاه و فارابی هستن بعضی وقتها نرم افزارهاشون ممکنه هنگ کنه ولی در کل تفاوت زیادی ندارن و البته نرم افزارشون هم هست که ببیتی کدومش برات راحتتر و اطلاعات بهتری بهت میده که اینا سلیقه ای هست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

در واقع نه زیاد اما خوب سه تا کارگزاری اصلی مفید و آگاه و فارابی هستن بعضی وقتها نرم افزارهاشون ممکن ...

یعنی این ۳ تا بهترن ؟ اخه الان یکی بهم گفت هرچی میخای ثبت نام کن به جز این ۳ تا 😐

یعنی این ۳ تا بهترن ؟ اخه الان یکی بهم گفت هرچی میخای ثبت نام کن به جز این ۳ تا 😐

معروفش اینا هستن این سه تا بیشترین امتیاز و دارن چیرهای دیگه هم هست اما مشتری اینا از همه بیشتر بازم زیاد فرقی نداره هر کارگزاری خواستی برو

سلام عزیزم.

فرق خاصی تو کارگزاری ها نییست.تقریبا خدماتشون یکسانه.فعلا هم اکثرا سیستمشون هنگ میکنه.

معروفدهاشو دوستان گفتن.

اگه وارد بازار بورس میخوای بشی خیلی احتیاط کن شاخص خیلی بالا رفته.ممکنه هررلحظه اصلاح کنه و قیمت ها بیاد پایین.البته نظر شخصی بود که ترجیح دادم بگم.

خودم ۹۰ درصد میخوام نقد بشم تا ببینم بعدش اوضاع چه جوری میشه

دلم کمی خدامیخواهد...کمی سکوت... دلم دل بریدنمیخواهد...کمی آغوش آسمانی...کمی دور شدن از این جسم آدمی...کمی دور شدن                           
سلام عزیزم. فرق خاصی تو کارگزاری ها نییست.تقریبا خدماتشون یکسانه.فعلا هم اکثرا سیستمشون هنگ میکنه. ...

من گفتم یکی دوماه دیگه واردش بشم اونم با پول حداقل یعنی همون ۵۰۰ تومن بعدش فقط عرضه بخرم تا یکم بیشتر اشنا بشم بعدش خرید فروش کنم . عرضه بخرم هم ممکنه ضرر کنم ؟

سلام عزیزم. فرق خاصی تو کارگزاری ها نییست.تقریبا خدماتشون یکسانه.فعلا هم اکثرا سیستمشون هنگ میکنه. ...

و اینکه ۲ ۳ تا کارگزاری ثبت نام کنم برای هر کدوم جداگونه باید برم پیشخوان یا فقط همون یه بار بسه احراز هویت ؟

من گفتم یکی دوماه دیگه واردش بشم اونم با پول حداقل یعنی همون ۵۰۰ تومن بعدش فقط عرضه بخرم تا یکم بیشت ...

خب احتمالش کمتره...اگه واقعا به این پول نیاز نداری و واسه سرگرمی و کسب تجربه میخوای وارد شی بحثش جداست.

دلم کمی خدامیخواهد...کمی سکوت... دلم دل بریدنمیخواهد...کمی آغوش آسمانی...کمی دور شدن از این جسم آدمی...کمی دور شدن                           
و اینکه ۲ ۳ تا کارگزاری ثبت نام کنم برای هر کدوم جداگونه باید برم پیشخوان یا فقط همون یه بار بسه احر ...

فکر کنم باید جدا بری...

دلم کمی خدامیخواهد...کمی سکوت... دلم دل بریدنمیخواهد...کمی آغوش آسمانی...کمی دور شدن از این جسم آدمی...کمی دور شدن                           
دو سه تا ثبت نام کنم باید دو سه بار برم پیشخوان دولت یاهمون ی بار کافیه؟

همون یه بار همه رو ثبت نام کن

✨بیرون ز تو نیست هر آنچه در عالم هست؛از خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی✨
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792