شوهرم رو میگم، اشغال .... با اینکه میدونه مقصر خواهرشه ولی امکان نداره بگه اره .... همیشه طرفداریه خانواده ش رو میکنه ... انگار ن انگار زن گرفته
بهش میگم خواهرت فلان حرف رو زد ، یا فلان کار رو کرد ، برمیگرده میگه تو میخوای بین ما رو هم بزنی
اخه چقد ی ادم میتونه پست باشه
تو ک نمیتونستی پشت زنت دربیای،بیجا کردی زن گرفتی
خوشبحال خانومایی ک شوهراشون پشتشون دارن جلوخانواده شوهر