2733
2734

کسی ک شوهرش وضعش قراره خوب شه و ب نسبت خوب هست ولی درآینده بنا ب ارث و میراث و چیزای دیگه قراره پولدار شه 

ولی اخلاق درس درمون نداره و داءم سد راه خانوم و پیشرفتهاشه

بعد خانم بعد چندسال زندگی مشترک ول کنه بره و این پولو ثروتو بزاره بره دنبال ارزوهاش خوشی هاش اونجور ک دلش میخواد کار کنه و زندگی کنه ...این ادم بی عقله؟


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
2740

به ما چه ⁦🤷🏻‍♀️⁩ ما که نمیدونیم دقیق چیشده

بزرگ ترین تفاوت ما با خارج سطح فرهنگ و سواد جامعه است . تا این درست نشه هم چیزی تغیبر نمیکنه !              قبل از گفتن به تو چه ، فکر کن . اگه اون کار به دیگران و جامعه صدمه میزد . دیگه به خودت مربوط نیست! 

نه خیلیم با عقلههمه چی پول نمیشه که یه چیزایی هست با پول میشه خرید یه چیزایی هست با پول نمیشه خرید 

خدایا هزاران مرتبه شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت  که نا امیدم ون نکردی خدایا خودت دادی خودت مراقبش باش خدایا به همه اونایی که ندارن هم اولاد سالم و صالح نصیب کن برای سلامتی تو دلی همه و من یه صلوات بفرستین بی زحمت 😘😘😘 (الا بذکرلله تطمئن القلوب)

بستگی داره والا

من آرزوهام و رویاهامو به ارث و میراث فروختم 

شوهرمم خیلی خوبه ها ولی اگه دنبال آرزوهام رفته بودم و با کسی که رویا و دنیاش مثل خودم بود زندگی میکردم بیشتر ازون ارث و میراثه گیرم میومد

نمیشه اینجوری نظر داد

تعهد نداره

ای پروردگارِ من، از آنچه بر سرم آمده، دلتنگ و بی‌طاقتم، و جانم از آن اندوه که نصیب من گردیده، آکنده است؛ و این در حالی است که تنها تو می‌توانی آن اندوه را از میان برداری و آنچه را بدان گرفتار آمده‌ام دور کنی. پس با من چنین کن، اگر چه شایسته‌ی آن نباشم، ای صاحب عرش بزرگ.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   mahsa_ch_82  |  9 ساعت پیش
توسط   viana_82  |  53 دقیقه پیش