2777
2789
عنوان

ترشح سینه

| مشاهده متن کامل بحث + 440 بازدید | 42 پست
قبل بارداری

سلام عزیزم چیشد ترشح سینت آخرش؟؟میسه جواب بدی؟؟

هرکس،بدِما به خلق گوید؛ما چهره ز غم نمیخراشیم...🙂 ما خوبی او به خلق گوییم،تا هر دو دروغ گفته باشیم🤗😎

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه عزیزم نترس  منم ترشح داشتم و رفتم آز، پرولاکتینم بالا بود الان ی مدته قرصهام تموم شده باز ...

سلام عزیزم شما ترشحتون چشکلی بود

هرکس،بدِما به خلق گوید؛ما چهره ز غم نمیخراشیم...🙂 ما خوبی او به خلق گوییم،تا هر دو دروغ گفته باشیم🤗😎

سونوی رحم ؟ 

میشه جواب بدی عزیزم...مادرم ونگران🥲🥲🥲ترشح سینت رفع شد؟

هرکس،بدِما به خلق گوید؛ما چهره ز غم نمیخراشیم...🙂 ما خوبی او به خلق گوییم،تا هر دو دروغ گفته باشیم🤗😎

بله عزیزم تموم شد انشاالله چیزی نیست

یه دنیااا ممنون که جواب دادین....من بچه کوچیک دارم یک ونیم ساله شیر نمیدم چندشب پیش سینمو فشار دادم ازش ترشح ابکی زرد رنگ اومد سینه دیگه رو فشار دادم حالت آغوز شیر زرد غلیط داشت..خیلی ترسیدم حقیقتش 

هرکس،بدِما به خلق گوید؛ما چهره ز غم نمیخراشیم...🙂 ما خوبی او به خلق گوییم،تا هر دو دروغ گفته باشیم🤗😎

یه دنیااا ممنون که جواب دادین....من بچه کوچیک دارم یک ونیم ساله شیر نمیدم چندشب پیش سینمو فشار دادم ...

بله از منم همین بود 

فکرکنم شما از شیردهیت باشه خواهرشوهرم میگفت تاچندسال بعداز شیردهیم من ازسینه هام شیرمیومده ولی درکل نگران نباشید اگرم بازم میخواید یه معاینه پیش پزشک انجام بدید احتمالا یه سونو مینویسه

بله از منم همین بود  فکرکنم شما از شیردهیت باشه خواهرشوهرم میگفت تاچندسال بعداز شیردهیم من ازس ...

فوبیا دارم لامصب حالم شدید بدمیشه میرم دکتر....شما علت نرشحتون مشخص شد؟؟چقدر زمان برد رفع بشه

هرکس،بدِما به خلق گوید؛ما چهره ز غم نمیخراشیم...🙂 ما خوبی او به خلق گوییم،تا هر دو دروغ گفته باشیم🤗😎

نه عزیزم گفتن عادیه  والا بعدش دیگه باردارشدم

منم قبل بارداریم ابکی یکمی داشتم بعد چندماه باردار شدم و شیر دهی تا الان

هرکس،بدِما به خلق گوید؛ما چهره ز غم نمیخراشیم...🙂 ما خوبی او به خلق گوییم،تا هر دو دروغ گفته باشیم🤗😎

نه عزیزم گفتن عادیه  والا بعدش دیگه باردارشدم

بچتون همسن بچه منه ازشیر گرفتین شما؟؟دیگه سینه رو چک نکردین؟؟

من از اون آبکیه خیلی ترسیدم🫠وگرنه شیری انگار خیلیا دارن

هرکس،بدِما به خلق گوید؛ما چهره ز غم نمیخراشیم...🙂 ما خوبی او به خلق گوییم،تا هر دو دروغ گفته باشیم🤗😎

بچتون همسن بچه منه ازشیر گرفتین شما؟؟دیگه سینه رو چک نکردین؟؟ من از اون آبکیه خیلی ترسیدم🫠وگرنه شی ...

بله ازشیرگرفتم چرا یکی دوبارفشاردادم چیزی نیومد 

نه عزیزم نگران نباش 

تو بهداشت برو برات معاینه کنن لااقل بهترازاینه نگران باشی

بله ازشیرگرفتم چرا یکی دوبارفشاردادم چیزی نیومد  نه عزیزم نگران نباش  تو بهداشت برو برات ...

خودم معاینه کردم خداروشکر چیزی حس نکردم ...

من کلا وسواس فکری خیلی شدید دارم از دکتر بشدت میترسم...

بعداینکه دخترم ازشیر گرفتم موهای زائدم بیشتر شدن نمیدونم چرا

هرکس،بدِما به خلق گوید؛ما چهره ز غم نمیخراشیم...🙂 ما خوبی او به خلق گوییم،تا هر دو دروغ گفته باشیم🤗😎

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش