2777
2789
عنوان

کرونا🙏🏼📿

213 بازدید | 15 پست

سلام اول دعامیکنم‌همه سلامت باشن و بیمارها شفا پیداکنن...🙏🏼📿


بعدش یسوال داشتم....دیروز مرد همسایه در زد و منم درو باز کردم ۵ ثانیه حرف زدیم و رفت. ۱متر فاصله داشتیم.

اگ ناقل باشه انتقال پیدامیکنه با حرف زدن؟

😐

انسانها به میزان حقارتشان توهین می‌کنند،به میزان فرهنگشان عشق می‌ورزند،وبه میزان هویتشان به دیگران احترام می‌گذارند!به میزان کمبوهایشان آزارت می‌دهند،هرچه حقیرتر باشند، بیشتر توهین می‌کنند تا حقارتشان را جبران کنند،هرچه هویتشان عمیق‌تر باشد، محترمانه‌تر رفتار می‌کنند...به اندازه‌ی درکشان می‌فهمند و به اندازه‌ی شعورشان،به شما پاسخ میدهند

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خانما من فک میکنم مبتلا شدم علاءم دارن.میدونین از لحاظ تغذیه چی بخورم بهتره؟

اول از همه توی خونه توی یه اتاق بمون و فاصله ی زیاد داشته باش با افراد و بیرون از خونه نرو به هیچ وجه

مایعات گرم و ولرم بخور فقط

دمنوش گیاهی... مثل پونه و آویشن و این چیزا

چایی کم رنگ 

سردرد داری و تب کم استامینوفن بخور 

اگه علامت زیاد شد برو دکتر

اول از همه توی خونه توی یه اتاق بمون و فاصله ی زیاد داشته باش با افراد و بیرون از خونه نرو به هیچ وج ...

نه سردرد و تب ندارم.بینیم کیپه ولی بویایی دارم.مزه رو هم میفهمم.یکم گلاب بروتون حالت تهوع و بیرون روی دارم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792