مهلا55 مدیر استارتر عضویت: 1396/07/01 تعداد پست: 11936 عنوان کرونا🙏🏼📿 213 بازدید | 15 پست سلام اول دعامیکنمهمه سلامت باشن و بیمارها شفا پیداکنن...🙏🏼📿بعدش یسوال داشتم....دیروز مرد همسایه در زد و منم درو باز کردم ۵ ثانیه حرف زدیم و رفت. ۱متر فاصله داشتیم.اگ ناقل باشه انتقال پیدامیکنه با حرف زدن؟ 1399/04/17 | 10:24 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
پرنیانخانومی عضویت: 1397/10/08 تعداد پست: 3674 خیر شهرت،قدرت و ثروت همه پوچ است و فانی تنها محبت است که جاویدانست و باقی
لاگرتاااا عضویت: 1398/10/01 تعداد پست: 3222 😐 انسانها به میزان حقارتشان توهین میکنند،به میزان فرهنگشان عشق میورزند،وبه میزان هویتشان به دیگران احترام میگذارند!به میزان کمبوهایشان آزارت میدهند،هرچه حقیرتر باشند، بیشتر توهین میکنند تا حقارتشان را جبران کنند،هرچه هویتشان عمیقتر باشد، محترمانهتر رفتار میکنند...به اندازهی درکشان میفهمند و به اندازهی شعورشان،به شما پاسخ میدهند
مهلا55 مدیر استارتر عضویت: 1396/07/01 تعداد پست: 11936 نه بابااا اخه میگن ۱و نیمباید فاصله باشه. شوهرمم گفت جلو دهنتو میگرفتی با چادر
منودریا عضویت: 1398/03/04 تعداد پست: 1354 اخ میگن ۱و نیمباید فاصله باشه. شوهرمم گفت جلو دهنتو میگرفتی در حد 10 ثانیه حرف زدن هیچ اتفاقی نمیفته عزیزم
مهلا55 مدیر استارتر عضویت: 1396/07/01 تعداد پست: 11936 در حد 10 ثانیه حرف زدن هیچ اتفاقی نمیفته عزیزم ممنون عزیزم
dordone98 عضویت: 1398/02/04 تعداد پست: 2573 خانما من فک میکنم مبتلا شدم علاءم دارن.میدونین از لحاظ تغذیه چی بخورم بهتره؟
منودریا عضویت: 1398/03/04 تعداد پست: 1354 خانما من فک میکنم مبتلا شدم علاءم دارن.میدونین از لحاظ تغذیه چی بخورم بهتره؟ اول از همه توی خونه توی یه اتاق بمون و فاصله ی زیاد داشته باش با افراد و بیرون از خونه نرو به هیچ وجهمایعات گرم و ولرم بخور فقطدمنوش گیاهی... مثل پونه و آویشن و این چیزاچایی کم رنگ سردرد داری و تب کم استامینوفن بخور اگه علامت زیاد شد برو دکتر
dordone98 عضویت: 1398/02/04 تعداد پست: 2573 اول از همه توی خونه توی یه اتاق بمون و فاصله ی زیاد داشته باش با افراد و بیرون از خونه نرو به هیچ وج ... نه سردرد و تب ندارم.بینیم کیپه ولی بویایی دارم.مزه رو هم میفهمم.یکم گلاب بروتون حالت تهوع و بیرون روی دارم.
منودریا عضویت: 1398/03/04 تعداد پست: 1354 نه سردرد و تب ندارم.بینیم کیپه ولی بویایی دارم.مزه رو هم میفهمم.یکم گلاب بروتون حالت تهوع و بیرون رو ... مایعات بخور پساگه فشارت پایینه آب قند و نمک بخور
مرد60مشهد عضویت: 1398/04/31 تعداد پست: 4599 https://www.ninisite.com/discussion/topic/1919027/بی-حیا-کردن-پسربچه-ها?page=1 مرد متولد 1360