2777
2789
عنوان

کرونا🙏🏼📿

213 بازدید | 15 پست

سلام اول دعامیکنم‌همه سلامت باشن و بیمارها شفا پیداکنن...🙏🏼📿


بعدش یسوال داشتم....دیروز مرد همسایه در زد و منم درو باز کردم ۵ ثانیه حرف زدیم و رفت. ۱متر فاصله داشتیم.

اگ ناقل باشه انتقال پیدامیکنه با حرف زدن؟

😐

انسانها به میزان حقارتشان توهین می‌کنند،به میزان فرهنگشان عشق می‌ورزند،وبه میزان هویتشان به دیگران احترام می‌گذارند!به میزان کمبوهایشان آزارت می‌دهند،هرچه حقیرتر باشند، بیشتر توهین می‌کنند تا حقارتشان را جبران کنند،هرچه هویتشان عمیق‌تر باشد، محترمانه‌تر رفتار می‌کنند...به اندازه‌ی درکشان می‌فهمند و به اندازه‌ی شعورشان،به شما پاسخ میدهند

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خانما من فک میکنم مبتلا شدم علاءم دارن.میدونین از لحاظ تغذیه چی بخورم بهتره؟

اول از همه توی خونه توی یه اتاق بمون و فاصله ی زیاد داشته باش با افراد و بیرون از خونه نرو به هیچ وجه

مایعات گرم و ولرم بخور فقط

دمنوش گیاهی... مثل پونه و آویشن و این چیزا

چایی کم رنگ 

سردرد داری و تب کم استامینوفن بخور 

اگه علامت زیاد شد برو دکتر

اول از همه توی خونه توی یه اتاق بمون و فاصله ی زیاد داشته باش با افراد و بیرون از خونه نرو به هیچ وج ...

نه سردرد و تب ندارم.بینیم کیپه ولی بویایی دارم.مزه رو هم میفهمم.یکم گلاب بروتون حالت تهوع و بیرون روی دارم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792