2777
2789
عنوان

شير خشك؟؟؟

89 بازدید | 19 پست

بچه ها شير خشك و بايد طبق جدول پشت قوطي بديم ؟ دكتر من همينو گفت ولي بچم همش گشنشه

ببلاك كامفورت ميدم زده براي دو تا هشت هفته هر چهار ساعت ٩٠ تا

پسرم يكماهشه و با اين اصلا سير نميشه ميشه بيشتر داد؟

شير خودمم بدليل مصرف انتي بيوتيك طبق نظر پزشك فعلا نميتونم بدم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم اگ میبینی باز میخاد بیشتر بهش بده یک بار بهش ۱۲۰تا بده ببین سیر میشه اخه شیرخشک ببلاک خیلی سبکه زود هضمه بعد هر یک ساعت و نیم تا دوساعت باید شیر خشک بخورن ۴ساعت خیلی زیاده واس بچه یک ماهه

یدونه پسر 😇دارم من قند عسل دارم من💙خدایا شکرت بابت همچی 😙همسرم و پسرم عشقمن👼💏

[QUOTE=144559071]عزیزم اگ میبینی باز میخاد بیشتر بهش بده یک بار بهش ۱۲۰تا بده ببین سیر میشه اخه شیرخشک ببلاک خیلی سبک ...[/QUOTE]

اره من هر دو ساعت بهش ٤٥ تا ميدم طبق همون جدول

اما الان چند روزيه خيلي ميخواد

[QUOTE= 144559071 ]عزیزم اگ میبینی باز میخاد بیشتر بهش بده یک بار بهش ۱۲۰تا بده ببین سیر میشه اخه شی ...

خب بزرگ تر شده ۴۵تا خیلی کمه بنظرم 

توهمون ۲ساعت ۹۰ تابده.یا یک بار ۱۲۰ تا بگیر ببین میخوره یا ن 

بعد چرا کامفورت میخوره؟نفخ و دلدرد داره؟

یدونه پسر 😇دارم من قند عسل دارم من💙خدایا شکرت بابت همچی 😙همسرم و پسرم عشقمن👼💏
اره عزيزم از وقتي ميخوره خيلي خوب شده خداروشكر

اهان خداروشکر 

بچه خواهر شوهرم دکترش کامفورت نوشته ولی هیجا پیدا نمیکنن تو کدوم شهری؟از کجا میخری؟


یدونه پسر 😇دارم من قند عسل دارم من💙خدایا شکرت بابت همچی 😙همسرم و پسرم عشقمن👼💏

[QUOTE=144559865]اهان خداروشکر  بچه خواهر شوهرم دکترش کامفورت نوشته ولی هیجا پیدا نمیکنن تو کدوم شهری؟از کجا می ...[/QUOTE]

منم تهران سمت شرق پيدا نكردم چندجا رفتم اخرش بابام از شهرستان برام گرفت

اره همينكارو ميكنم

حالا یکبار ۱۲۰تابگیر ببین اگ تموم کرد ینی همون اندازه براش بسه هر ۲ساعت 

اگ میبینی شیرشو تا اخر میخورهو هوا میکشه ینی سیر نشده 

یدونه پسر 😇دارم من قند عسل دارم من💙خدایا شکرت بابت همچی 😙همسرم و پسرم عشقمن👼💏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز