2777
2789
عنوان

دوشیدن شیر

778 بازدید | 20 پست

سلام دوستا من دیشب ساعت ۱۰ ونیم شیرمو دوشیدم گذاشتم یخچال الان دراوردم خواستم بدم روش مثل سر شیر بود بغلاش هم چن تا تیکه یعنی خراب شده ندم بهش؟ حیفم میاد بریزم بره زیاده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من یه جا شنیدم شیر مادر تا ۶ ماه تو فریزر میمونه تا ۳ ما تو یخچال تا چتد روزم تو دمای خونه و خراب نمیشه

فقط باید یه ظرف اب گرم برداری شیشه شیرو بزاری توش دماش به حد نرمال برسه

و اینکه اون تیکه ها چربیه شیرته ک خیلیم خوبه 

موفق باشی ❤

دیدی میگن اونی که گریه میکنه یه درد داره ...اونی که میخنده هزارتا درد؟؟؟من میگم اونی ک میخنده هزارتا درد داره ولی اونی که گریه میکنه به هزارتا دردش خندیده ولی جلو یکیش ...حسابی کم اورده💖🙃
نه سرد نمیدم اون که روشه چربیشه؟ راستی میگن بریزی دور جای نجس نریز شیرت قط میشه درسته؟

نه عزیزم اینا که خرافات


ولی اون چربی شیر رو دور نریز پر از کلسیم و ویتامین 

گرم نی شیرو اونم آب می شه

تینا سابق هستم قطع کردن حقایق شنیدن سخته به خصوص برای یه تعداد۵
نه عزیزم اینا که خرافات ولی اون چربی شیر رو دور نریز پر از کلسیم و ویتامین  گرم نی شیرو او ...

همون دیگه میخواسم بدونم چربیه شیره یا خراب شده یهو چربیش باشه بریزم دور حیفه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز