2777
2789

اسمش رو با جان

هر کس تفکرش با تو متفاوت است، دشمنت نیست. انسان دیگری است با دیدگاه دیگر، فقط همین.   یه خانم با نام کاربری من برای خودش اینجا اکانت درست کرده جهت اطلاع بگم اون من نیستم و هیچ ارتباطی با من نداره فقط از نام کاربری من استفاده کرده که من از این کارش واقعا ناراحت هستم  

عنتر

دستمُ ول نکن که زمین میخورم🙂 طُ بری از همه ادما میبرم🥺 طُ خودت خوب میدونی که آرامشی🌊🌝 باید با من بمونی به هر خواهشی...🥺♥️🌈 انگاری قسمته فاصله از همُ💔 هرجا میری برو ول نکن دستمُ🙂 نذار باور کنم رفتنت حقمه🙃 نذار دور شم از خودم از خدا از همه🙃💔🌈

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اقا ببره اقا شیره خرسی کاکو😂 نفسم و عشقم و اینا ک عادیه اقا بغل فروشه😂 از ایم مسخره بازیا خا ...


😂 چ باحال!

بگو یاد بگیریم😉

من از خدا خواستم رشد کنم،پخته تر بشم،صبور بشم، قوی بشم و... بخاطر همین خدا بهم دوقلو داد🤗🌤✨
اقا ببره اقا شیره خرسی کاکو😂 نفسم و عشقم و اینا ک عادیه اقا بغل فروشه😂 از ایم مسخره بازیا خا ...

بگو بگو😍

روزی ک رفتم سونو، دکتر ک بهم گفت دخملی،انقد ازخوشحالی جیغ زدم،کم مونده بود ازش کتکرو بخورم،دورسرت بگردم سالم بدنیا بیا،بخاطرت همه ی دردای عالمو تحمل میکنم ک فقط بغلت کنم ،ببوسمت،عطر تنتو باتمام وجود بفرستم تو ریه هام😍😁قربونت بشم نانازم😍🥰🤩😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792