نرگسی95 مدیر عضویت: 1398/10/18 تعداد پست: 7188 عنوان کرونا....😞😞😞😷 | مشاهده متن کامل بحث + 247 بازدید | 21 پست خانمامن کروناگرفتم خیلی گلوم دردمیکنه چکارکنم خوب بشه حتی نمیتونم آب بخورم اگ برم دکتردارومیده 💔 1399/04/14 | 17:46 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نرگسی95 مدیر استارتر عضویت: 1398/10/18 تعداد پست: 7188 اگه التادین داری یدونه بمک واسه گلوت خوبه گیاهیم هست التادین چیه نداریم ازکجابخرم 💔
آسمون۰ریسمون عضویت: 1398/10/29 تعداد پست: 6194 اره پس بچه رو چه میکنی تا خدا بنده نواز است به خلقش چه نیاز....میکشم ناز یکی تا به همه نازکنم....🥰خدایا همیشه مواظب فرشته کوچولوهام باش😍
نرگسی95 مدیر استارتر عضویت: 1398/10/18 تعداد پست: 7188 پس بچه رو چه میکنی بچم 4سالش اینم مبتلاست ولی من بیشتراذیت میشم چکارکنم خواهردعاکن بچم بدنش خیلی ضعیفه 💔
sharona عضویت: 1396/03/26 تعداد پست: 1143 التادین چیه نداریم ازکجابخرم یه قرص مکیدنی هست واسه سوزش گلو خدایا به من صبری بده تا بپذیرم آنچه را که نمیتوانم تغییر دهم و اراده ای ده تا تغییر دهم آنچه را که می توانم و درکی که تفاوت این دو را بفهمم.
آسمون۰ریسمون عضویت: 1398/10/29 تعداد پست: 6194 بچم 4سالش اینم مبتلاست ولی من بیشتراذیت میشم چکارکنم خواهردعاکن بچم بدنش خیلی ضعیفه براش تست دادید؟نترس بهش مایعات فراوان بده دمنوش درست کن بخور بده بهش بخور جوش شیرین. سوپ سبزیجات درس کن.علائم بچت چیه تا خدا بنده نواز است به خلقش چه نیاز....میکشم ناز یکی تا به همه نازکنم....🥰خدایا همیشه مواظب فرشته کوچولوهام باش😍
نرگسی95 مدیر استارتر عضویت: 1398/10/18 تعداد پست: 7188 براش تست دادید؟نترس بهش مایعات فراوان بده دمنوش درست کن بخور بده بهش بخور جوش شیرین. سوپ سبزیجات درس ... نه فردامیرم تست بدم میگ یک هفته دیگ جوابش مییاد 💔