2777
2789
عنوان

کاشت ناخن

70 بازدید | 6 پست

سلام دوستان خودم ناخن کارم ولی به این دلایل نمیکارم(غسل+نماز+قرآن) رشد ناخنام خیلیی کمه و اصلا بلند نمیشن با اینکه ویتامین میخورم 

بنظرتون ناخنام و بکارم یا اینکه ۳ ماه صبرکنم تا بلند بشه ناخنای خودم؟؟

راستی شما ها ک ناخناتون کاشته برای قرآن و نماز و غسل چیکارمیکنین

من ناخون کاشتم ولی خب ب این حرفا اعتقادی ندارم من باخدای خودم رفیقم این حرفا برام مهم نیس 

عقاید فرق داره من خودم حتی نماز مرتب نمیخونم ولی بازم میگم اون یک بار هم که میخوام بخونم درست بخونم 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من تقویت کننده cosart میزدم خیلییی تاثیر داشت

هر دو روز میزدم

اگه خیلی مرتب نماز نمیخونی که نیاز ب پاک کردن داشته باشه این خوبه 💙

در درونم های و هو میکرد 🍃                                                 آن من دیوانه ی عاصی.                                               مشت ها بر دیوار می کوفت                                           روزنی را جست و جو میکرد...🌙       
من ناخون کاشتم ولی خب ب این حرفا اعتقادی ندارم من باخدای خودم رفیقم این حرفا برام مهم نیس 

چه زیبا 😍

در درونم های و هو میکرد 🍃                                                 آن من دیوانه ی عاصی.                                               مشت ها بر دیوار می کوفت                                           روزنی را جست و جو میکرد...🌙       

به نظرم رعایت حرف خدا و نماز واجبتره.

سخت است فهماندن نکته ای به کسی که منافعش در نفهمیدن است.......دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند وگرنه در هنگام راحت و فراغت و صلح و سلم چه بسیارند اهل دین، آنجا که شرط دینداری جز نمازی غراب وار و روزی چند گرسنگی و تشنگی و طوافی چند برگرد خانه ای سنگی نباشد....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز