2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


همه  ارث اگه شرعا و قانونا درست تقسیم بشه و سر کسی کلاه نره خیلی هم پر برکته از شیر مادر حلال ...

دقبقا. 

من‌ مادر دو فرشته آسمانیم💫💫 یکی در دستان خدا آرمیده و دیگری در آغوش من💞 

برا ما برکت داشت ولی زهر مارمون کردن حسودای عقده ای. شوهرم وقتی مجرد بود باباش سهم ارثش رو داد که زندگیشو جلو ببره. بعد عقد خواهر برادراش سر من خالیش کردن. 😒

سایه ات از سر ما کم نشود حضرت یار

منظورم تجربه شخصی یا اطافیان تون هست

آیا 

کسی دیده که آمد داشته باشه ویا  برعکس همه ه ی جور سنگینی و حق و ناحق و نارضایتی و اتلاف وقت و عمر برای رسیدن به سهم شان و ازین جور چیزها توش دیدن؟

انگار ی جورایی اون خدابیامرزا که گذاشتن، چشمشون دنبال مال دنیاشون باشه و همین سنگینی بیاره روی ارث

آره حلاله ولی منظورم چیز دیگه است


من‌منظورت نفهمیدم. ولی چیزی ک حلاله میتونه برکت هم داشته باشه و خیر ازش ببینی. 

من ک هنیشه پدربزرگ هام رو دعا میکنم. خدا بهشت نصیبشون کنه.‌ ک خیلی لطفشون ب ما رسیده. میراثشون واقعا کمک بوده. خدا بیامرزتشون ک کاشتن و در زمان حیات و پس از وفاتشون گذاشتن ک بچه هاشون بخورن

من‌ مادر دو فرشته آسمانیم💫💫 یکی در دستان خدا آرمیده و دیگری در آغوش من💞 
منظورم تجربه شخصی یا اطافیان تون هست آیا  کسی دیده که آمد داشته باشه ویا  برعکس همه ه ی ...

عزیزم این حرفا خرافاته. چشم کسی بعد مرگ‌رو مالش نیس. میراث دو بخشه میراث مالی و میزاث اخلاقی.‌وقتی متاسفانه فرزنداتشون خوب تربیت تکرده ن ک اونا ب خاطر ارث با هم درمیوفتن کار از جای دیگه ایراد داره.

 

من‌ مادر دو فرشته آسمانیم💫💫 یکی در دستان خدا آرمیده و دیگری در آغوش من💞 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

مشکل در ارتباط

ssaaheel | 35 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز