اره سیب زمینی بذار اب پز بشه بعد پوست کن رنده کن یه کوچولو نمک بزن با یه پیمانه شیر خشک حل شده در اب بریز توش که خشک نباشه
اصلش با کره اس اما من چون پسر خودم کره میدادم زیاد پی پی میکرد شکمش چرب میشد با شیر بهش میدادم
میتونی مغزها رو هم بگیری اسیاب کنی قاطی غذاش بدی
مثلا مغز بادوم و بادوم زمینی یا هندی با فندق و پسته
)زیاد نه ها مثلا رو هم بشن ۲۰۰ گرم) بگیری اسیاب کنی هر وعده غذایی یه قاشق مربا خوری از اینم بریزی تو غذاش
حسابی تپلی میشه برات