چرا رژ لب میزنی
ارایش نکن
موهاتو بده داخل
با خواهرات تلفنی از چی حرف میزدی
بهش میگم عروسی داریم لباس مجلسی میخوام میگه نمیخواد برقصی قر بدی که مجبور بشی لباس بخری
وضع مالیش خوبه خسیس نیست اما نمیدونم چه مرگشه
میگم طلا مو عوض کنم میگه طلا طلاست چه فرقی میکنه
بیرون میریم میگه مگه کجا میخای بری ب خودت ادکلن میزنی
هر روز حموم میرم میگه هیچ کس اندازه تو حموم نمیره
شامپویی که استفاده میکنم فقط داروخونه داره میگه ی شامپو شبنم بزن همه جا پیدا میشه
قرص ویتامین میخوام میگه بخوره تو سرت همه زنا مث تو پر خرجن
لوسیون بدن میزنم میگه اگه نزنی اتفاقی نمیفته
ارایش میکنم میگه زن باید خدادادی خوشگل باشه
بازم بگممممممم