2777
2789

ی توپ دارم قلقلیه سرخ و سفیدو ابیه میزنم زمین هوااا میره!..























چیه ؟میخاسین هوا نره؟؟؟؟پزم نمیدم

عضوشدن توی نی نی سایت برام مثل ی چالش شخصی هستش!چون اینجا طرزفکرایی و میبینم ک منو ب ستوه میارن اما با خودم شرط کردم که به وسیله این سایت صبرمو ببرم بالا و جواب هرچیزی و ندم و پرخاش نکنم!🙂😁تجربه های بقیه هم برام جالبن!خودم جای اونا میزارم و خیال بافی میکنم که اگه جای اون طرف بودم چیکار میکردم🧐🤔دوستون دارم بوس ب همتون ب خصوص آبانیاو ب جز برادرای سایت😁😁😁
😆باچ

حالا دستتو بده به من با يه قره ريييييز بيا وسط











هااااااااا شاااااااوااااااااااااااااااش 

هااااااااا شاواااااااااااااااااااااااااااااااش😐

بدون امضا/بدون تاریخ    برو همین الان نقدش کن    ک*خل چک بی امضارو خر نقد میکنه که تو میخوای بری؟؟😐 دیوانه ام و با‌هیچکسم میل سخن نیست :/

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

حالا دستتو بده به من با يه قره ريييييز بيا وسط هااااااااا شاااااااواا ...

🤣🤣

حال ندارم تو برقص من دست میزنم برات👏🏻👏🏻👏🏻

♥️خدایا تا تورو دارم بقیه ب چشمم نمیان♥️
👎🏻👎🏻Senin gibi şerefsiz insanlara çok nefret ediyorum


WTF

فقط اينو بلدم از زبانى جز زبان مادرى😐🤦🏻‍♀️

بدون امضا/بدون تاریخ    برو همین الان نقدش کن    ک*خل چک بی امضارو خر نقد میکنه که تو میخوای بری؟؟😐 دیوانه ام و با‌هیچکسم میل سخن نیست :/
حالا دستتو بده به من با يه قره ريييييز بيا وسط هااااااااا شاااااااواا ...

کروناعه 

دستمو نمیدم😐😐😂😂😂😂

عضوشدن توی نی نی سایت برام مثل ی چالش شخصی هستش!چون اینجا طرزفکرایی و میبینم ک منو ب ستوه میارن اما با خودم شرط کردم که به وسیله این سایت صبرمو ببرم بالا و جواب هرچیزی و ندم و پرخاش نکنم!🙂😁تجربه های بقیه هم برام جالبن!خودم جای اونا میزارم و خیال بافی میکنم که اگه جای اون طرف بودم چیکار میکردم🧐🤔دوستون دارم بوس ب همتون ب خصوص آبانیاو ب جز برادرای سایت😁😁😁
🤣🤣 حال ندارم تو برقص من دست میزنم برات👏🏻👏🏻👏🏻

حالا قر قر قرش بده💃🏻😂

بده چپ بده راس بده هر ورى دلت خواس💃🏼💃🏿

بدون امضا/بدون تاریخ    برو همین الان نقدش کن    ک*خل چک بی امضارو خر نقد میکنه که تو میخوای بری؟؟😐 دیوانه ام و با‌هیچکسم میل سخن نیست :/
وخودا خاس حالی نیوم چ اویشی😁 برا من خلک سنه ام، ایون و کرمانج و چته خون🙊

فقط خط اولو فهمیدم😂😂😂

لطفا یه صلوات واسه این که همینجوری خدا دستمون رو بگیره وهوامونو داشته باشه مهمونم کنین،انرژی میگیرم ممنون🙏
کروناعه  دستمو نمیدم😐😐😂😂😂😂

بيا دستتو بكن تو جام الكل😂😂😂😂🍷

بدون امضا/بدون تاریخ    برو همین الان نقدش کن    ک*خل چک بی امضارو خر نقد میکنه که تو میخوای بری؟؟😐 دیوانه ام و با‌هیچکسم میل سخن نیست :/
حالا قر قر قرش بده💃🏻😂 بده چپ بده راس بده هر ورى دلت خواس💃🏼💃🏿

جلو عقب کنیم زشته؟😑🤐😂😂

عضوشدن توی نی نی سایت برام مثل ی چالش شخصی هستش!چون اینجا طرزفکرایی و میبینم ک منو ب ستوه میارن اما با خودم شرط کردم که به وسیله این سایت صبرمو ببرم بالا و جواب هرچیزی و ندم و پرخاش نکنم!🙂😁تجربه های بقیه هم برام جالبن!خودم جای اونا میزارم و خیال بافی میکنم که اگه جای اون طرف بودم چیکار میکردم🧐🤔دوستون دارم بوس ب همتون ب خصوص آبانیاو ب جز برادرای سایت😁😁😁
بيا دستتو بكن تو جام الكل😂😂😂😂🍷

جون بابا جون😂😂

عضوشدن توی نی نی سایت برام مثل ی چالش شخصی هستش!چون اینجا طرزفکرایی و میبینم ک منو ب ستوه میارن اما با خودم شرط کردم که به وسیله این سایت صبرمو ببرم بالا و جواب هرچیزی و ندم و پرخاش نکنم!🙂😁تجربه های بقیه هم برام جالبن!خودم جای اونا میزارم و خیال بافی میکنم که اگه جای اون طرف بودم چیکار میکردم🧐🤔دوستون دارم بوس ب همتون ب خصوص آبانیاو ب جز برادرای سایت😁😁😁
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز