من خودم دیابت نوع ۱ دارم ۱۵ سالمه الان دوسالی میشه که درگیرشم اون اوایل که دنباله درمان بودم به اقای پیرکلانی هم مراجعه کردم یادمه بیمار های زیادی داشتن اکثرا راضی...
به من اول کلی قرص داد تا مصرف کنم و یع جلسه انسولین ریخت توی گوشم و هر نیم ساعتی قندمو میگرفتن قبلش گفته بود انسولین صبحو نزنم و خب بعد اون قرصا قرار بود یع واکسن ب ث ژ اکه اشتباه نکنم تزریق کنم که چون ما تهران نبودیم باید از شهر خودمون تهیه میکردیم و حتما یک ماما برامون تجویز و تزریق میکرد یکی از درماناش این بود که باز صد درصد نیست و من به توصیه دکترم و پیشگیری از عوارضی که ممکن بود بعد واکسن پیش بیاد دیکع انجام ندادم🙂
درمان دیگه اشم از طریق سلول های بنیاددیه که باز اقدام کردم یه طرح آزمایشی بود چون هنوز و دوسال پیش حدود صد و خورده ای میلیون هزینش بود و چون طرح آزمایشی بود رایگان انجام میدادند یادمه قرار بود ۵۰ تا داوطلب جمع کنند تا.... و صد درصدی نبود و عوارض های زیادی داشت انجام ندادم
توی شیراز پیوند پانکراس هم هس که اون دیگه عوارضش خیلییی بالاس اگه موفقیت آمیز نباشه