2777
2789
عنوان

یسوال مهم؟

| مشاهده متن کامل بحث + 839 بازدید | 106 پست
@دخترمرداب    

به نظرم. ژنتیکی هستش..

بعضیا نوک سینه شون روشنه بعضیا تیره.. بزرگ و کوچیکیشم همینجور..

ولی من ک بعد ازدواجم یکم بزرگ تر شد نوکش.. قبلش خیلی بیرون نبود نوک نداشت. الان یه کوچولو داره. 

فکر کنم برا توام تاثیرات رابطه هست نگران نکن خودتو

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم اگ الان باردار بودی قشنگ معلوم مشید از شکمت

واقنی؟🤔ینی اگه ۲ ماهشم باشه الان ملوم بود😶😭نوک سینم چی😭احتمال داره بخاطر رابطه و مکیدنو... باشع؟

و اغوشت گرم ترین گناه عمرم بود♡:)
به نظرم. ژنتیکی هستش.. بعضیا نوک سینه شون روشنه بعضیا تیره.. بزرگ و کوچیکیشم همینجور.. ولی من ک بع ...

اخه من از وقتی سینه در اوردم رنگ سینم روشن و صورتی بود نوکشم خیلیی نسبت ب بقیه خانواده کوچیک بود مال من تازه داره رنگش عوض میشه دور نوک سینمم قهوه ای شده😢انگار تا اون قسمت قرارع بزرک شه😢😤

و اغوشت گرم ترین گناه عمرم بود♡:)
واقنی؟🤔ینی اگه ۲ ماهشم باشه الان ملوم بود😶😭نوک سینم چی😭احتمال داره بخاطر رابطه و مکیدنو... باشع؟

اکثرا بخاطر رابطه بدن ی تغیراتی میکنه نگران نباش

مثلا من قبل ازدواج 70 بودم الان 75😹

من خودم تو‌نامزدی با اولین رابطه با داشتن پرده بکارت حامله شدم دکتر بهم گفت حتی اگه آب منی یه جا ریخته باشه هم نباید اونجا بشینی یا دراز بکشی چون اسپرم متحرکه وارد رحم میشه و با پرده بکارت بدون دخول هم‌امکان حاملگی هست

خداروشکر منم مامان شدم انشاالله قسمت همه منتظرا  
نه گلی من الان خودم نامزدم و بعضی وقتا توهم حاملگی میزنم

من نیز😐😐😐

الان ۲۶ خرداد موعد پریودم بوده نشدم 

دوسه روزه لک خیلی کم دارم 

حتی صبا توهم حالت تهوع میزنم

مسخِ افیونیِ افسانه یِ اصحابِ کدامینْ غاری؟!___[باورکن من کاربر قدیمیم ،اوشون ب دلایل نامعلومی کاربری قبلیمو پوکونده😐]

[QUOTE=143862378]مثال زدم عزیزم من ک میگم هیچی نیست ولی بازم بهت میگم ی بیبی چک بزن...  دیر بشه سقط نمیکنن خوش ...[/QUOT

😖😭میترسم ینی واقعنی نیستم؟🙄

و اغوشت گرم ترین گناه عمرم بود♡:)
من خودم تو‌نامزدی با اولین رابطه با داشتن پرده بکارت حامله شدم دکتر بهم گفت حتی اگه آب منی یه جا ریخ ...

الان عروسی کردی ؟

بچه تو نگه داشتی ؟

دوست عزیز ، با احترام ...اگ با نظرم مخالفی لطفا ریپلی نکن عزیزم  ، چون من حوصله ی بحث ندارم ! از نظر بنده شما حرف بعدیت هم درسته 😉 بی ادب ها ب هیچ عنوان ریپلی نکنن چون جوابشونو نمیدم ضایع میشن 😂🤣
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792