2777
2789
من الان ۱۸روز ماهانم دیر شده نمیاد

عکس جواب آزمایشتو بگیر بذار اینجا بگم کم کاری یا پرکار

دخترم اگر عاشق شد😍حاضرم زندگی ام را بدهم تا اورا به عشقش برسانم😊میدانی؟ اگر خدای ناکرده انتخابش هم نامناسب باشد☹ رسیدن به عشقش خیلی بهتر از آن است که سالها با مردی زندگی کند و عقده ی گرفتن دستان عشقش پیرش کند😪
اگه بالاتر از نرمال باشه کم کاریه زیر نرمال باشه پرکاری برای من تا ۱۶ هم رفت ولی الان خداروشکر ۴-۳ ش ...

مال من ۹ینی کم کار؟؟

خدایا خودت تو دلیمو سالم بهم برسون🥺👼🏻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مال من ۹ینی کم کار؟؟

آره اگه tsh بالا باشه کم کاره ۹ بالاست پس کم کاره

دخترم اگر عاشق شد😍حاضرم زندگی ام را بدهم تا اورا به عشقش برسانم😊میدانی؟ اگر خدای ناکرده انتخابش هم نامناسب باشد☹ رسیدن به عشقش خیلی بهتر از آن است که سالها با مردی زندگی کند و عقده ی گرفتن دستان عشقش پیرش کند😪

بله. برو فقط پیش متخصص غدد. زود زود زود خوب میشس کاری. ک من بعد چند سال انجام دادم فهمیدم دکترای دیگه چقدر بی سواد بودن. فقط متخصص غدد

خدایا میشه بیاد اون روزی که فرزندمو بقلم بگیرمو ازین استرس بیرون بیام و وقتی ب گذشته نگا کنم بگم ای بابا چقدر من ترسو بودم همش گذشت و رفت و نتیجه ی تلاشم پسر خوشگلمه که توی بقلمه . خدایا کمکم کن 
عاها خب با دارو رفع میشه 

میشه ولی تا آخر عمرت باید بخوری هر روز ناشتا😢

دخترم اگر عاشق شد😍حاضرم زندگی ام را بدهم تا اورا به عشقش برسانم😊میدانی؟ اگر خدای ناکرده انتخابش هم نامناسب باشد☹ رسیدن به عشقش خیلی بهتر از آن است که سالها با مردی زندگی کند و عقده ی گرفتن دستان عشقش پیرش کند😪
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز