2789

من ماسک دوختم اونو بذارم؟

صدای برفو دوست دارم,آره برف صدا داره,مثل صدای روزایی که میگذرن,یه خروار برف میشینه با اون بیصداییش,یه عالمه روز و شب از سر میگذرونیم با اون بیصداییش........تو بمونی آخرش برام,,,تو بمونی برفو دوست دارم.... 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ندارم چون همسری ندارم 😁

۹/۹/۹۹بهترین اتفاق زندگیم افتاد .....😍😍😍عاشق داداشیمم  که تو تمام مراحل زندگی دستمو گرفت ..همراهم بود ....بهم ثابت کرد که هنوزم مرد خوب وجود داره ...داداشی یه دنیا دوستت دارم ...مرد ترینی
من ماسک دوختم اونو بذارم؟

اره

من پادری درست میکنم اگه بخوایی عکس بفرستم قیمتم توافقی😍😍😍😍انشالله تا 1399/9/9 به خواستهام میرسم. ❤✨ لطفا صلوات مهمونم کن. اقایون به تاپیک های من نیان و پست منو ریپ نزنن وگرنه گزارش میزنم🚫
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792