2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

هممممممه انیمه های هایائو میازاکی مخصوصا شهر اشباح و پونیو و قلعه متحرک هاول 

نام تو ، بازگشت گربه 

سریال دورورو

وایولت اگاردن

به سوی جنگ کرم های شب تاب 

سرویس دلیوری کی کی

مری و گل ساحره 

دیگه یادم اومد بازم میگم

نون و پنیر و پونه                                                              کپک زدیم تو خونه                                                    
چنت دیگه هست تو ذهنم تو همون سبک پونیو ولی اسمششون یادم نمیاد    

بگوووووووو 😍😍😍😍😍

نون و پنیر و پونه                                                              کپک زدیم تو خونه                                                    
هممممممه انیمه های هایائو میازاکی مخصوصا شهر اشباح و پونیو و قلعه متحرک هاول  نام تو ، بازگشت ...


همه ی اینارو دیدم به جز شهر اشباح به سوی جنگل کرم شب تاب . این ترسناکه ؟

همه ی اینارو دیدم به جز شهر اشباح به سوی جنگل کرم شب تاب . این ترسناکه ؟

نه اصلا

نون و پنیر و پونه                                                              کپک زدیم تو خونه                                                    
به سوی جنگل کرم شب تاب همون مدفن کرم های شب تابه یا ی چیز دیگست

یه چیز دیگه

نون و پنیر و پونه                                                              کپک زدیم تو خونه                                                    

خب الان چند تا میگم

ستاره من یا اوشی نوکو

وایولت اورگاردن

کاگویا ساما عشق جنگ است

بل

تناسخ یه بیکار

نورلند موعود و اوشی نوکو خیلی قشنگن

دیگه یادم اومد میگم

 اوتاکو☆گرل
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز