خانوما تولد داداشمه میخوام توی کافه بگیرم اگه پیشنهاد بهتری دارید بگید و اینکه بدونید من و همسرم و داداشمیم با دوست داداشم و همسرش.
اولا هزینش چقدر میشه(کیک از بیرون میخریم)
و اینکه کافه خوب و قیمت مناسب معرفی کنید.
اگه پشنهاد خاصی دارید ممنون میشم بگید