2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم خیلی به مرگ.فکر میکنم قبلا هیچ واهمه ای نداشتم الانم ندارم اگه فقط خودم باشم وخودم ولی وقتی بچه دار میشه آدم دیگه خودش نیست😢😢😢😭😭😭😭کرونای لعنتی هم الان شده بلای ذهنم فکرم 

هر آدمی [انسان] نیست.......                                                 دین من [انسانیت] من است..........

به قول هوشنگ ابتهاج

تا وقتی هستی که خب هستی اصلا نمیفهمی مرگ چیه

وقتی نیستی هم دیگه نیستی

اونموقع خودتم اصلا نمیفهمی که نیستی....

پس غصه ی چیو میخوری؟!....(البته این مضمون کلامش بود...خودش خیلی قشنگ میگفت)

آدم فقط پیش خدا تنها نیست........❤  خدای تو عذاب میکند ، خدای من می‌بخشد! خدای تو غضبناک است ، خدای من مهربان است ! خدای تو شعله ی آتش را زیاد میکند ، خدای من در های بهشت را باز میکند! تو با کوچکترین گناهی از درگاه خدایت رانده می‌‌شوی ، من با بزرگترین گناهم در آغوش خدایم جا می‌گیرم !تو مسلمانی، من هم مسلمانم ! خدای تو در مسجد است ، در سجاده است ، در جانماز است ، خدای من اما همین جا ست! کنارم نشسته ، نوازشم می‌کند ، با من چای مینوشد ، کتاب میخواند ، به دیگران لبخند میزند ، برایشان دست دوستی تکان می‌دهد! تو از خدایت میترسی ، من به خدایم عشق می‌ورزم!😊❤ لا اله الّا انت سبحانک انّی کنت من الظّالمین 💔 

به مرگ فکرکنی سراغت میاد فکرنکن سراغت نمیاد به زندگی امیدوار باش میخوای بمیری چی بشه حداقل یه سی سال دیگه عمر کن توشه اخرتت پر تر بشه دست خالی میخوای بری اون دنیا کی چی بشه

Loneliness is also the bitter and sweet reality of life people who have to pay taxes for their  special and complex mentality,Nothing in this world is more valuable than honesty, decency, contentment, love and morality, so if you can be real and do not chant

مگه مرگ ترس داره؟😐

کتاب بخون یکم 

من اصلا نمیترسممممم


خدای مهربانم سلام 😍😍😍بابت هرشبی که بی شکرسربربالین گذاشتم؛بابت هرصبحی که بی سلام به توآغازکردم؛بابت لحظات شادی که به یادت نبودم؛بابت هرگره که به دستت بازشد ومن به شانس نسبتش دادم؛بابت هر گره که به دستم کور شد ومن تورا مقصردانستم 😢مراااااااااااا ببخش😢
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز