2777
2789
عنوان

دلم گرفته

276 بازدید | 26 پست

امروز رفتم مهرمو اجرا گذاشتم... 

همسایه هامون میگن شوهرت میاد تو کوچتون قدم میزنه.. 

ی حسی وابستگی ب شوهرم دارم اما دیگ دلم نمیخاد باشه انقد ک اذیتم کرده...عقلم میگ ن برنگرد قلبم یجوریه  

حالم بده خیلی بده... 

خانومایی ک جدا شدین بیان بگین شمام مث من بودین.. 


اری فاحشه شدیم..،وقتی عشق تجاوز کرد وقتی بدبختی تجاوز کرد... وقتی قدرتمندتر از ما تجاوز کرد... ومن حامله ی عقده هستم..بترسید از روزی ک فرزندم ب دنیا بیاید..

اگه راه داره که با حرف و نشست درستش کنی یه فرصت بده.اگه پشیمونه که خوبه بزار حرف بزنین اگه خواسته هاتو قبول نکرد بعد جدا شووو

نمیدونم چرا حرف حق میزنی تعلیقت میکنن

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آه... گریم گرف 

اری فاحشه شدیم..،وقتی عشق تجاوز کرد وقتی بدبختی تجاوز کرد... وقتی قدرتمندتر از ما تجاوز کرد... ومن حامله ی عقده هستم..بترسید از روزی ک فرزندم ب دنیا بیاید..
اگه راه داره که با حرف و نشست درستش کنی یه فرصت بده.اگه پشیمونه که خوبه بزار حرف بزنین اگه خواسته ها ...

اخه بارها من قهر کردم اومده ابراز پشیمونی کرده برگشتم دوباره شده همون ادم سابق

اری فاحشه شدیم..،وقتی عشق تجاوز کرد وقتی بدبختی تجاوز کرد... وقتی قدرتمندتر از ما تجاوز کرد... ومن حامله ی عقده هستم..بترسید از روزی ک فرزندم ب دنیا بیاید..
اخی عزیزم هنوز درگیری؟ پول دادی برا ک مهریه تو اجرا بذاری؟ اموالشو توقیف کردی؟

بله عزیزم

ن پولی ندادم 

فردا بایدم برم یخورده از کاراشو انجام بدم.. 

اری فاحشه شدیم..،وقتی عشق تجاوز کرد وقتی بدبختی تجاوز کرد... وقتی قدرتمندتر از ما تجاوز کرد... ومن حامله ی عقده هستم..بترسید از روزی ک فرزندم ب دنیا بیاید..
چرا میخوای طلاق بگیری ؟اگه دوست داشتی تعریف کن

تایپکای قبلیمو بخون عزیز 

اری فاحشه شدیم..،وقتی عشق تجاوز کرد وقتی بدبختی تجاوز کرد... وقتی قدرتمندتر از ما تجاوز کرد... ومن حامله ی عقده هستم..بترسید از روزی ک فرزندم ب دنیا بیاید..
اخه بارها من قهر کردم اومده ابراز پشیمونی کرده برگشتم دوباره شده همون ادم سابق

نه منطورم درست و حسابی پیش یه مشاوره یا تعهد بده یه حرکتی که خودت احساس کنی که اگه قول بده انجام میده.شاید ازت میخواد مهریتو ببخشی میاد تو کوچتون اره؟؟

نمیدونم چرا حرف حق میزنی تعلیقت میکنن
نه منطورم درست و حسابی پیش یه مشاوره یا تعهد بده یه حرکتی که خودت احساس کنی که اگه قول بده انجام مید ...

اها حس میکنم فایده ای نداره... حس میکنم بجز طلاق راهی نیس آخرش باز میرسم ب همیننجا 

حتی قبل اینک برم شکایت رفته  سیم کارتایی ک ب اسم خودش بود ولی رو گوشی من بودو مسدود کرده 

اری فاحشه شدیم..،وقتی عشق تجاوز کرد وقتی بدبختی تجاوز کرد... وقتی قدرتمندتر از ما تجاوز کرد... ومن حامله ی عقده هستم..بترسید از روزی ک فرزندم ب دنیا بیاید..

عزیزم بستگی داره به خاطر چه دلایلی جدا میشی...من دوران عقد جداشدم..واصلا تا به الان که دوسال ونیمه میگذره ذره ای احساس پشیمونی نکردم.....چون خیلییی دلایل برای جداشدنم داشتم که برای زندگیم نداشتم....دهن بینی..بددهنی...سردمزاج بودن..استقلال مالی و فکری نداشتن...اهل نیش وکنایه وزخم زبان بودن...مغرور بودن..بی احساس بودن..به نظر و شعور زن اهمیت ندادن .. مردسالار بودن

نه منطورم درست و حسابی پیش یه مشاوره یا تعهد بده یه حرکتی که خودت احساس کنی که اگه قول بده انجام مید ...

عزیزم تازه امروز درخواست مهریه دادم خبر نداره گمونم 


اری فاحشه شدیم..،وقتی عشق تجاوز کرد وقتی بدبختی تجاوز کرد... وقتی قدرتمندتر از ما تجاوز کرد... ومن حامله ی عقده هستم..بترسید از روزی ک فرزندم ب دنیا بیاید..
عزیزم بستگی داره به خاطر چه دلایلی جدا میشی...من دوران عقد جداشدم..واصلا تا به الان که دوسال ونیمه م ...

تایپکای قبلیمو میخونی دوس عزیز

هم خستم نای برگشت ندارم 

هم وابسته ب زندگی ک جهنمه

اری فاحشه شدیم..،وقتی عشق تجاوز کرد وقتی بدبختی تجاوز کرد... وقتی قدرتمندتر از ما تجاوز کرد... ومن حامله ی عقده هستم..بترسید از روزی ک فرزندم ب دنیا بیاید..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز