banmhaniii مدیر عضویت: 1398/10/09 تعداد پست: 477 عنوان سهام | مشاهده متن کامل بحث + 174 بازدید | 24 پست سلام وتجارت. ذوب خریدم امروز ضرر کردم فردا بفروشم یا ه دارم؟؟؟ 1399/04/08 | 12:48 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
taranoom3230 عضویت: 1399/03/29 تعداد پست: 407 به سودش نیاز دارم همه ما به سودش نیاز داریمولی حتمل حتما یاد بگیر بورس یه مهارت و اموزش و سواد میخواد گول تبلیغات نخوراگه بدون علم پیش بری متضرر میشی
مهلقا_جباری عضویت: 1398/05/30 تعداد پست: 741 فعلا اصلاح بازاره و یکم ریزش داره . سهم هات خوبن مخصوصا بلند مدت. ولی اگر میخای زود سود کنی و از بورس بری باید سهم های سبک بخری.
banmhaniii مدیر استارتر عضویت: 1398/10/09 تعداد پست: 477 جمعا رو هم منفی ۸ یا جدا با چه قیمتی زدی امروز تجارت که منفی بود با پایین ترین قیمیت م ... جمعا منفی 8من صبح خریدم با بیشترین مبلغ
banmhaniii مدیر استارتر عضویت: 1398/10/09 تعداد پست: 477 فعلا اصلاح بازاره و یکم ریزش داره . سهم هات خوبن مخصوصا بلند مدت. ولی اگر میخای زود سود ... مثلا چی بخرم
taranoom3230 عضویت: 1399/03/29 تعداد پست: 407 جمعا منفی 8 من صبح خریدم با بیشترین مبلغ فقط صبر کن نگران نباش چند روز منفی احتمالا چون سهمبلند مدت
مهلقا_جباری عضویت: 1398/05/30 تعداد پست: 741 جمعا منفی 8 من صبح خریدم با بیشترین مبلغ چه جوری منفی 8؟ نوسان بین مثبت 5 و منفیه 5
banmhaniii مدیر استارتر عضویت: 1398/10/09 تعداد پست: 477 فقط صبر کن نگران نباش چند روز منفی احتمالا چون سهمبلند مدت ممنون میترسم یهو ببینم پولم نصف شد
banmhaniii مدیر استارتر عضویت: 1398/10/09 تعداد پست: 477 چه جوری منفی 8؟ نوسان بین مثبت 5 و منفیه 5 گرون خریدم 4درصد زیان داره ولی من شده 8 درصد چون 3020 خرید
taranoom3230 عضویت: 1399/03/29 تعداد پست: 407 ممنون میترسم یهو ببینم پولم نصف شد یه چیزی تو بورس هست میگن تا نفروختی نه ضرر کردی نه سود بردیمن سهم تایرا خریدم تا ۳۰ درصد منفی رفتم پولم نصف کمتر شد ولی دست نزدم بعد مدتی میانگبن کم کردم بعد ۸ماه با ۷۰درصد سود فروختم