banmhaniii مدیر استارتر عضویت: 1398/10/09 تعداد پست: 477 عنوان سهام 174 بازدید | 24 پست سلام وتجارت. ذوب خریدم امروز ضرر کردم فردا بفروشم یا ه دارم؟؟؟ 1399/04/08 | 12:48 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
taranoom3230 عضویت: 1399/03/29 تعداد پست: 407 بله خوب امروز خریدی طبیعیه منفی باشه ۱/6درصد بخاطر کارمزد منفی میخورهبعد چقدر منفی هستی
فرنازخانومم عضویت: 1398/01/13 تعداد پست: 6492 من نمیفهمم مردم وقتی تحلیل اقتصادی بلدنیستن چراافتادن توکارسهام
banmhaniii مدیر استارتر عضویت: 1398/10/09 تعداد پست: 477 خوب امروز خریدی طبیعیه منفی باشه ۱/6درصد بخاطر کارمزد منفی میخوره بعد چقدر منفی هستی منفی 8
taranoom3230 عضویت: 1399/03/29 تعداد پست: 407 بله بازار چند روزی اصلاح داره احتمالا منفی بشه نگران نباشبورس صبر و مهارت و سواد کافی میخوادتجارت و ذوب جز سهام بلند مدت داشته باشی سود خوبی بعت میده
banmhaniii مدیر استارتر عضویت: 1398/10/09 تعداد پست: 477 من نمیفهمم مردم وقتی تحلیل اقتصادی بلدنیستن چراافتادن توکارسهام به سودش نیاز دارم
banmhaniii مدیر استارتر عضویت: 1398/10/09 تعداد پست: 477 بازار چند روزی اصلاح داره احتمالا منفی بشه نگران نباش بورس صبر و مهارت و سواد کافی میخواد ت ... مرسی خانومی
فرنازخانومم عضویت: 1398/01/13 تعداد پست: 6492 به سودش نیاز دارم خب سعی کن علمش یادبگیری عزیزم ک ضررنکنی
taranoom3230 عضویت: 1399/03/29 تعداد پست: 407 منفی 8 جمعا رو هم منفی ۸ یا جدا با چه قیمتی زدی امروز تجارت که منفی بود با پایین ترین قیمیت میشد خرید الانم باید مثبت میبودی