2777
2789
عنوان

ناخن عروس

71 بازدید | 4 پست

سلام دوستان من خودم ناخن کارم و خودم میخوام ناخنامو درست کنم

ولی یک مشورت میخوام ازتون😍

کلا جشن های من یک عقد که میریم محضر مانتو عقد میپوشم بعد برمیگردیم خونه یکم بزن برقص و یک عروسی که سفره عقد قراره داشته باشم

من میخوام تو عقدم ناخنامو فرنچ کنم خیلی فرنچ دوس دارم 

برای عروسیم نمیدونم قرمز کنم گل سفید یا برای عروسیم هم فرنچ کنم گل سفید روش بزنم

دست گلم هم میخوام همش سفید باشه ولی نمیدونم چندتا شاخه قرمز هم اضافه کنم یا نه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه اصلا برای یک عروس مناسب نیست عزیزم

من دیدم چن نفر زدن خیلي قشنگ بود

البته در حده چند دونه بود رو ناخنه اونا کله سطح ناخنو نگرفته بود

بنظره من این بهتره

حالم مثل عنکبوتیه که نمیدونه چیتار کنه:”(

من عروس فروردین۹۷بودم فرنچ سفید بود با دوتا ناخون تک گل سفید اگه خواستی عکس بزارم برات

در ضمن من لباس محلی بود لباس عروسم و دسته گلم با لباس محلیم ست کرده بودم و رنگ کت و شلوار داماد

❤لالا لالا به روی شونه ام بخواب بخواب امشب تو ای دخترِ مهتاب لالا لالا گلم ای بهترینم همیشه واسه تو عاشق ترینم لالا لالا میگم بارون نم نم نیفته از چشات قطره شبنم لالا لالا گل سرخم لالایی ناز دخترِ مامان؛ گونه حنایی بخواب دردونه من وقت خواب شدهمه دلخوشی هام نذر چشات شد❤️(ژوانم)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز