2777
2789
عنوان

مدرسه

199 بازدید | 36 پست

دوستان مدارس ۱۵ شهریور باز میشه .واقعا جرات دارید بچه هاتون برند مدرسه . بچه رو که نمیشه زنگ تفریح کنترل کرد . فکر کنم فقط تو ایران بچه ها کرونا میگیرن چین که اصلا .آماری هم از هیچ کشوری نیومده .همه جا فقط پیرها و بیمارا میمیرند غیر از ایران

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

نفرستیم سال دیکه راهشون میدن؟

پسر من کلاس دومه نمیدونم چه جوریه ولی خب نمیشه که نفرستیم از یک طرف بچه ها اصلا رعایت نمیکنن اصلا متوجه مریضی نیستن واقعا دغدغه شده خدا بخیر بگذرونه

من که نه ثبت نام کردم نه میفرستمش هیلی میگن کارم اشتباهه ولی من نمیخوام بفرستمش ، شما خودت صلاح بچه ...

من رفتم کد رهگیری گرفتم از کافی نت یازدهم گفته بیا برا جوابش ..هنوز کد نگرفتم که ببرمش ثبت نام....بنظرت اوضاع بدترمیشه که نفرستادیش؟؟اگه میشه منو راهنمایی کن از جون بچم سیر نشدم

برا آرزوهام یه صلوات بفرستید😘😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز