2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واااااای چه بد چیکارم که کردیییییی      

🤣🤣🤣وحشدناک بود گفتم اخ کارم ساخته

خدایا تو همه شرایط دستمو گرفتی این من بودم بنده ی بدی بودم تو خیلی خوبی ..از این به بعد سعی میکنم یه خورده از بدیم کم کنم🙏🙏

من یادمه مدرسه میرفتم محرمم بود مدیرمون معلممون بود  بعدش ناخونای منو دید منم لاک زده بودم گفت براچی لاک زدی منم هول شدم گفتم ببخشید دیشب عروسی بودم یه لحظه کلاسو سوکت فرا گرفت ولی بعدش ترکید خود مدیرم خندش گرفت    

اصن ټ خوبے*ت جلو... مآ پشتیم... ولے مسیرے کع میرے گرگاشو مآ کشتیم..🌵👑😭🔫
🤣🤣🤣وحشدناک بود گفتم اخ کارم ساخته

 

من اگه جای شوهرت بودم میکشتمت    برو خداروشکر کن که نیستم


اصن ټ خوبے*ت جلو... مآ پشتیم... ولے مسیرے کع میرے گرگاشو مآ کشتیم..🌵👑😭🔫
 من اگه جای شوهرت بودم میکشتمت     برو خداروشکر کن که نیستم

یهو حرفمو عوض کردم خیلی بد بود یع استرسی گرفتم اقا

خدایا تو همه شرایط دستمو گرفتی این من بودم بنده ی بدی بودم تو خیلی خوبی ..از این به بعد سعی میکنم یه خورده از بدیم کم کنم🙏🙏
یهو حرفمو عوض کردم خیلی بد بود یع استرسی گرفتم اقا

من ترجیح میدادم به سرعت نور از جلو چشماش محو شم  

اصن ټ خوبے*ت جلو... مآ پشتیم... ولے مسیرے کع میرے گرگاشو مآ کشتیم..🌵👑😭🔫
من ترجیح میدادم به سرعت نور از جلو چشماش محو شم    

نمیشد اون موقعه🤣🤣🤣

خدایا تو همه شرایط دستمو گرفتی این من بودم بنده ی بدی بودم تو خیلی خوبی ..از این به بعد سعی میکنم یه خورده از بدیم کم کنم🙏🙏
الان یه تایپک غمگین میزارم ببینم چندنفر میان    

اینو کاشکی شب بذاشتی چقدر سوتی دارم🤣🤣

خدایا تو همه شرایط دستمو گرفتی این من بودم بنده ی بدی بودم تو خیلی خوبی ..از این به بعد سعی میکنم یه خورده از بدیم کم کنم🙏🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز